شرکت اپل در جریان کنفرانس امشب خود در سالن آمفی‌تئاتر استیو جابز واقع در اپل پارک، اقدام به معرفی از آیفون 11 به عنوان نسل بعدی آیفون XR در سال 2019 میلادی کرد.
کد خبر: ۷۷۹۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۵ 10 September 2019

آیفون 11 به عنوان نسل بعدی آیفون XR در سال 2019 معرفی شد
آیفون 11 به عنوان تلفن‌های هوشمند میان رده امسال اپل، مجهز به نمایشگر 6.1 اینچی است و اپل تغییری در سایز پنل جلویی آن نسبت به سال گذشته و آیفون XR کرده است. آیفون 11 مجهز به رتینا بوده که از لحاظ شفافیت رنگ و کیفیت تصویر در حالت بهینه‌تری نسبت به محصولات مشابه قرار دارد.

اپل این محصول جدید را با عنوان آیفون جدید معرفی کرده است که در آن از نسل جدید پردازنده‌های اختصاصی خود یعنی A13 استفاده شده است. تراشه پردازشی A13 از لحاظ بازدهی، مصرف انرژی و فرکانس پردازش از وضعیت بهینه‌تری نسبت به نسل قبلی خود یعنی تراشه A12 قرار دارد و می‌تواند پردازش‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و واقعیت افزوده را به‌صورت بهینه‌تری مدیریت و اجرا کند.
آیفون 11 به عنوان نسل بعدی آیفون XR در سال 2019 معرفی شد

در پنل پشتی این تلفن هوشمند، شرکت اپل تغییرات مهمی را اعمال کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به تغییر طراحی دوربین و اضافه شدن لنز دوم و استفاده از شیشه‌های مقاوم‌تر اشاره کرد. تغییراتی که اپل در طراحی پنل پشتی این تلفن هوشمند می‌شود که به‌طور کل ظاهر این محصولات را نسبت به نسل‌های قبلی آیفون‌ها تغییر می‌دهد. دوربین جدید قابلیت Quick Take دارد که می‌تواند هم‌زمان در کنار فیلم گرفتن، اقدام به عکس گرفتن کرد. فریم ریت کیفیت تصاویر این دوربین نیز تا 60 فریم بر ثانیه و با کیفیت 4K افزایش یافته است.

شرکت اپل آیفون 11 را امروز، یعنی دهم سپتامبر معادل نوزدهم شهریور 1398 رونمایی کرده است و تصمیم دارد تا پیش فروش آن را تا هفته آینده، آغاز کند. 
آیفون 11 به عنوان نسل بعدی آیفون XR در سال 2019 معرفی شد

برچسب ها: آیفون ، اپل ، آیفون 11 ، ios 13 ، apple ، iphone 11
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار