شرکت اپل در جریان کنفرانس امشب خود در کنار معرفی محصولات سخت افزاری مهم، از آیفون 11 پرو به عنوان جدیدترین تلفن هوشمند خود رونمایی کرد.
کد خبر: ۷۷۹۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۱ 10 September 2019

آیفون 11 پرو  تلفن هوشمند جدید اپل معرفی شد+امکانات
آیفون 11 پرو در حقیقت نسخه جایگزین آیفون XS Max است که با تغییرات مهمی از لحاظ دوربین، قدرت پردازش و طراحی آماده عرضه شده است. این تلفن هوشمند همانند سال گذشته در پنل جلویی خود مجهز به نمایشگر اولد سوپر رتینا به همراه بریدگی مربوط به حضور دوربین سلفی و فیس آیدی Truedepth است که می‌تواند از طریق چهره هویت کاربر خود را احراز کند. این تلفن همانند نسخه 5.8 اینچی خود مجهز به پردازنده A13 است که از لحاظ بازدهی، فرکانس پردازش و بهینه سازی مصرف انرژی و باتری در وضعیت بسیار مناسب‌تری نسبت به مدل 2018 خود یعنی آیفون XS Max قرار دارد. تراکم پیکسلی این نمایشگر برابر با مک بوک ها است و برابر با 458 PPI است و با کیفیت XDR آماده عرضه شده است.

این تلفن هوشمند با سایز نمایشگر 6.5 اینچ طراحی و تولید شده است و از لحاظ ظاهری شباهت‌های زیادی به نسل قبلی خود دارد. با این تفاوت که این محصول در پنل پشتی خود مجهز به دوربین سه‌گانه در یک قالب مربعی بوده و دارای یک لنز Ultra-Wide Angle است و می‌تواند باکیفیت بهتری تصاویر را در شرایط با نور پایین ثبت کند. اپل در طراحی و تولید این محصول همچنین از پنل شیشه‌ای مقاوم‌تر استفاده کرده است که ظاهر قسمت پشتی این محصول را به‌طور کامل نسبت به نسل پیشین تغییر می‌دهد تا به طرز ویژه‌ای قابل شناسایی باشد.

این تلفن هوشمند در حقیقت بزرگ‌ترین پرچم‌دار محصولات شرکت اپل است که در حال حاضر معرفی شده است و قرار است به زودی آماده عرضه به بازار شود.

گفتنی است که این محصول به عنوان جدیدترین محصول شرکت اپل امشب در جریان کنفرانس دهم سپتامبر 2019 معادل نوزدهم شهریور 1398 معرفی شده است و قرار است در آینده نزدیک و مشخصاً تا هفته آینده مورد پیش فروش و عرضه قرار گیرد. علاوه بر این شرکت اپل تصمیم دارد تا در روز بیستم سپتامبر 2019 فرایند فروش فیزیکی این محصول را آغاز کند و به زودی کاربران و علاقه‌مندان در سراسر دنیا می‌توانند به خرید و استفاده از این محصول دسترسی داشته باشند. 

برچسب ها: iphone ، iphone11 ، iphone11 pro ، apple ، ios13 ، آیفون 11 ، اپل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار