مجتمع خدماتی رفاهی سواری با سرمایه‌گذاری 420 میلیارد ریالی توسط معاون پارلمانی رئیس جمهور در محور مهاباد- میاندوآب کلنگ‌زنی شد.
کد خبر: ۷۸۰۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷ 15 September 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی مجتمع خدماتی رفاهی سواری با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور، استاندار آذربایجان‌غربی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و برخی دیگر از مسؤولین محلی  کلنگ‌زنی شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در مراسم کلنگ‌زنی این مجتمع گفت: دولت نگاه ویژه‌ای به سرمایه‌گذاران و افرادی که شغل ایجاد می‌کنند، دارد و بی‌شک حمایت از چنین سرمایه‌گذارانی برای ساخت و توسعه بخش‌های خدماتی در اشتغال‌زایی مستقیم و غیرمستقیم مردم شهرستان و درنتیجه محرومیت‌زدایی تاثیر بسزایی خواهد داشت.

حسینعلی امیری با بیان اینکه تقوی یکی از شروط اصلی رسیدن به درجه قرب الهی است، افزود: بی‌شک یکی از راه‌های تقوی از بین مردم و جامعه می‌گذرد و هر تلاش و خدمتی در این راستا رضایت پروردگار را نیز در پی دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی نیز در این مراسم گفت: این مجتمع با جذب سرمایه‌گذاری ۴۲۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی و در کیلومتر ۹ محور مهاباد - میاندوآب احداث می‌شود.

ارسلان شکری افزود: این مجتمع در برگیرنده هتل و سالن همایش و اقامتگاه بوم‌گردی، تالار پذیرایی، جایگاه سوخت، خدمات خودرویی، فروشگاه و نمایشگاه گل و گیاه و میوه، سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه و اتاق مادر و کودک است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۰۳ مورد موافقت اصولی برای احداث مجتمع‌های خدماتی و رفاهی در استان صادر شده است، اظهار کرد: در حال حاضر ۲۶ مجتمع خدماتی رفاهی در استان در حال احداث، ۲۲ مورد در حال بهره‌برداری و ۵۵ مورد در حال طی مراحل استعلام هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به نقش بسزایی که مجتمع‌های خدماتی و رفاهی در آسایش و رفاه کاربران و مسافرین جاده‌ای و ایجاد امنیت و تقلیل تصادفات دارند، افزود: امید است با ایجاد مجتمع‌های خدماتی و رفاهی استاندارد و قابل قبول در محورهای مواصلاتی استان خدمات لازم به مسافرین ارائه گردد و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نیز برای رفاه و امنیت مسافرین به صورت مستمرعملکرد این مجتمع‌های خدماتی و رفاهی را رصد و کنترل می‌کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار