ولیزاده رئیس شرکت آب و فاضلاب خوی گفت : به منظور ارتقای کمی و کیفی و پیشگیری از هدررفت آب آشامیدنی ، تعداد ۸۰ رشته انشعاب آب شرب درخوی اصلاح شد.
کد خبر: ۷۸۳۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۹ 25 September 2019

 

 

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی سلطانعلی ولیزاده مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوی  با اظهار داشت : با عنایت به اصلاح شبکه و خارج سازی خطوط قدیمی و فرسوده با جایگزینی شبکه و خطوط جدید متفاوت با جنس و قطر خطوط قبلی ، تعداد ۸۰  رشته انشعاب آب شرب در کوچه شهید برگزینی  ( تللگراف )نیز اصلاح شد . 

 

رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب گفت : اصلاح کوچه شهید برگزینی  و بن بست های آن سال گذشته انجام گرفته بود که در همین راستا اصلاح انشعابات نیز صورت گرفت . 

وی به قدمت شبکه و انشعابات کوچه شهید برگزینی (تلگراف) اشاره کرد و افزود در برخی از نقاط این کوچه قدمت شبکه و انشعابات آن بیش از ۵۰  سال می رسید که لزوم اصلاح شبکه و انشعابات در آن ضروری بود .

 ولیزاده  یادآور شد : مطالعات لازم در خصوص ادامه این عملیات صورت گرفته و امیدواریم با تامین اعتبارات لازم باقیمانده اصلاح شبکه و انشعابات فرسوده و قدیمی در نظر گرفته شده انجام گردد . 

 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوی با اشاره به اینکه آب آشامیدنی شهروندان با کمیت وکیفیت مطلوبی تامین و توزیع میشود. از شهروندان و مشترکین محترم درخواست کرد با رعایت الگوی مصرف و پرهیز از مصارف غیر ضرور، مانع قطعی و افت فشار آب شرب گردند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار