یکی از اعضای اصلی باند اغفال زنان و دختران جوان و سرقت‌های به عنف در مشهد دستگیر شد و جستجوهای پلیسی برای به‌دام‌انداختن دیگر اعضای باند ادامه دارد.
کد خبر: ۷۸۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹ 18 August 2015
به‌گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از شهرآرا، زن جوانی به‌نام الناز از چندی قبل نقشه اغفال دختران و زنان جوان و سرقت‌های به عنف از آنان را طراحی کرد. او جوان ٢٣ساله‌ای به‌نام امیر را که اتفاقی با هم آشنا شده بودند و یک خودروی سواری پراید داشت، به‌همراه دو جوان موتورسوار اجیر کرد تا نقشه مکارانه خود را به اجرا بگذارند.

الناز با طرح دوستی، زنان و دختران جوان را طعمه قرار می‌داد و سپس با خودروی امیر به‌سمت مناطق ییلاقی اطراف شهر مشهد می‌رفتند، سپس دو جوان موتورسوار در مکانی خلوت راه خودروی پراید ر‌ا سد کرده و با صحنه‌سازی، راننده را پیاده و با توسل به زور و تهدید اقدام به سرقت طلا، گوشی تلفن همراه و وجوه نقد این افراد می‌کردند.

آخرین طعمه این شکارچیان خیابانی دو خواهر جوان بودند که در بین راه، الناز طبق نقشه ادعا کرد کارت عابربانک خود را در خانه جا گذاشته و خودرو به خیابانی فرعی پیچید. در این لحظه دو جوان موتورسوار با ترفند شیادانه خود به خودروی پراید حمله‌ور شده و مرتکب سرقت به عنف شدند.

دستگیری یکی از متهمان

رئیس پلیس مشهد درباره این پرونده به شهرآرا گفت: در‌پی اعلام سرقت‌های به عنف از‌سوی راکبان یک موتورسیکلت، تحقیقات پلیسی به‌صورت گسترده آغاز شد.

سرهنگ حجت نیکمرام افزود: ماموران کلانتری خلق‌آباد پس از بررسی پرونده این سرقت‌ها و احتمال دست‌داشتن سرنشینان خودروی پراید با سارقان در ماموریتی ضربتی با اعلام آخرین سرقت انجام‌‌شده بلافاصله وارد عمل شدند و راننده خودروی پراید را که یکی از عاملان اصلی این باند است، دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه جستجوهای گسترده پلیس برای دستگیری دیگر اعضای باند ادامه دارد، گفت: نوجوانان باید در انتخاب دوست و همنشین دقت کنند و فریب افراد ناشناس و غریبه را نخورند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار