گام دوم
فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه جوانان سرمایه‌های ارزشمند نظام هستند، گفت: خدمت مقدس سربازی؛ دوران طلایی «مهارت‌آموزی» و «مسئولیت‌پذیری» جوانان در میدان پر فراز و نشیب زندگی است
کد خبر: ۸۰۶۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳ 17 December 2019

بیانیه گام دوم انقلاب عرصه نقش‌آفرینی جوانان انقلابی است

 حسن مفخمی شهرستانی ظهر امروز در جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع) سربازان فرماندهی انتظامی استان مرکزی، یکی از شاخص‌های مهم و بارز جوانان را ایمان و صداقت عنوان کرد و اظهار داشت: همه ما باید بدون کوچک‌ترین ادعا و با اخلاص بر گفته از مکتب اسلام، همواره سعی کنیم که تکالیفمان را در سنگر دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

وی با اشاره به نقش مثبت و تأثیرگذار سربازان در برقراری نظم و امنیت، بیان کرد: دوران سربازی فرصت خوبی است تا جوانان در عرصه‌های مختلف به پیشرفت و تعالی رسیده و با اندوخته‌های غنی خود وارد جامعه شده و بتوانند در توسعه و پیشرفت کشور به زیبایی هرچه تمام‌تر نقش‌آفرینی کنند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تکریم، تجلیل، ارتقاء، نشاط و هویت بخشی به سربازان را از جمله اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد و یادآور شد: بی‌تردید خدمت مقدس سربازی، از بهترین و خاطره‌انگیزترین لحظات و دوران زندگی یک جوان است و جوانی که در این دوران موفق باشد و بتواند خود را با شرایط خدمت وفق دهد، می‌توانند در آینده نیز مسئولیت‌پذیر باشند و فردی مفید برای کشور و خانواده خود باشد.

مفخمی شهرستانی تصریح کرد: سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، همواره مایه مباهات نظام‌مند و این تنها به دلیل خدمت صادقانه و جهاد گونه آنان برای این آب و خاک است که در سخت‌ترین شرایط خدمتی توانسته‌اند بر دشواری‌های دوری از خانواده و دیگر مشکلات فائق آمده و باعث افتخارآفرینی و دفاع از حریم ملی کشور شوند و امنیت پایدار را در مقابله با معاندین و بدخواهان این نظام مقدس، برای ایران اسلامی به ارمغان آورند.

وی خدمت مقدس سربازی را دوران طلایی «مهارت‌آموزی» و «مسئولیت‌پذیری» جوانان در میدان پر فراز و نشیب زندگی دانست وبیان داشت: خدمت سربازی، مناسب‌ترین زمان برای شکل‌گیری تغییرات رفتاری افراد در تمام زمینه‌های شخصی، مهارتی و اجتماعی است تا به‌تدریج آن‌ها را توانمند کرده و به اهداف موردنظر در مسیر زندگی برساند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به شعار جشنواره امسال «جوان سرباز، مهارت، امنیت و رونق تولید» بیان داشت: جوانان سربازان در صحت و سلامت عقل و جسم در راستای تحقق امنیت مطلوب در اجتماع گام برداشته و به عنوان سرباز ولایت نقش خود را در تحقق شعار رونق تولید به‌خوبی ایفا کنند.

مفخمی شهرستانی در استان تصریح کرد: سرباز ولایت بودن، بهترین سعادت برای ما در مسیر زندگی است که باید همگان قدردان این ارمغان بی‌مانند خداوندی بوده و فرامین راهگشای رهبری معظم انقلاب اسلامی را چراغ راه خود در عبور از بحران‌های مختلف اجتماعی قرار دهیم و با پیروی از راه شهیدان انقلاب اسلامی، همواره در برابر دشمنان سر خم نکرده و  همواره برای جان‌نثاری در را ه. دفاع از ارزش‌های جامعه اسلامی آماده‌باشیم.

وی بیانیه گام دوم انقلاب را عرصه نقش‌آفرینی جوانان انقلابی دانست و بیان داشت: همان‌گونه که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در این بیانیه فرمودند: باید به جوان‌های انقلابی میدان داد تا با ورود به عرصه‌های مدیریتی، از انرژی ارزشمند خود را در راه اعتلای میهن اسلامی و عزت‌آفرینی برای اسلام و مسلمانان جهان بهره برده و آینده روشنی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با تأکید بر اجرا سازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی افزود: امیدواریم با تکیه‌بر آرمان‌های اصیل انقلاب و مدیریت‌های جهادی الهام گرفته از ایمان اسلامی و اعتقادی، بتوانیم ایران را به عزت و پیشرفت در همه عرصه‌ها رسانده و شاهد پیشرفت روزافزون این مرز و بوم، با عملی شدن اهداف بیانه گام دوم رهبری در جامعه اسلامی باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار