در آذربایجان غربی
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی گفت: برای جمع آوری آرای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲هزار و ۱۱۷شعبه اخذ رای در استان درنظر گرفته شده است.
کد خبر: ۸۱۱۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۹ 06 January 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی؛ علی مصطفوی در دومین دوره آموزشی ویژه کارشناسان و مجریان انتخاباتی که امروز در استانداری برگزار شد گفت: برای جمع آوری آرای مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های مختلف انتخابات در استان، ۲۱۱۷ شعبه اخذ رای درنظر گرفته شده است.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی شعار این دوره از انتخابات را" گام دوم انقلاب، قانون مداری، بی طرفی، انسجام ملی" عنوان کرد و اظهار داشت: در این راستا ۴ اصل اساسی به عنوان اولویت انجام امور و وظایف به همه مجریان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات ابلاغ شده که اصل مشارکت حداکثری، قانونمداری، امانتداری و بی طرفی اصولی است که همه باید به آن عمل کنند تا بتوانیم انتخاباتی با شکوه با حضور و مشارکت حداکثری مردم برگزار کنیم.

قانونمداری، مطالعه قانون انتخابات و تسلط کامل به آن، بازنگری محل شعبات، مشخص نمودن افراد و کارشناسان و مجریان هر شعبه از مواردی بود که معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی به آن تاکید نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار