در آخرین اقدام ضد کرونایی شهرستان جهرم، فعالیت آرایشگاه های زنانه ممنوع اعلام شد.
کد خبر: ۸۲۹۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵ 08 March 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:در روزهای اخیر محدودیت فعالیت برخی از واحدهای صنفی در راستای کنترل شیوع بیماری کرونا در جهرم اعلام شده و آخرین اقدام نیز تعطیلی فعالیت آرایشگاه های زنانه بوده است.

 

در اطلاعیه ای که بدین منظور اعلام شده آمده است: «با توجه به درخواست دانشگاه علوم پزشکی جهرم و مصوبه شورای تامین شهرستان، به جهت جلوگیری ازشیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی شهروندان، از تاریخ ۱۸ اسفندماه ۹۸ تا اطلاع ثانوی هرگونه فعالیت آرایشگاه‌های زنانه ممنوع است».

 

همچنین اداره اوقاف و امور خیریه جهرم نیز در اطلاعیه ای بر عدم برگزاری مراسم های مذهبی در مساجد، حسینیه ها، تکایا و امامزادگان تاکید کرده است.

 

در این اطلاعیه آمده است: «پیرو تاکیدات قبلی صادر شده از اداره اوقاف و امور خیریه استان فارس و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جهرم مبنی بر ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم مذهبی و فرهنگی و عمومی در اماکن مذهبی جهت جلوگیری از شیوع و انتشار ویروس کرونا، با توجه به جدی بودن خطر ابتلا به این ویروس در تجمعات عمومی و با توجه به لزوم همکاری با وزارت بهداشت به موجب این ابلاغیه اعلام می‌گردد کماکان برگزاری تمامی تجمعات عمومی و مذهبی و فرهنگی در اماکن مذهبی ممنوع است».

برچسب ها: کرونا ، آرایشگاه ، ممنوع ، جهرم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار