به مناسبت روز ارتش؛
رزمایش بزرگ لبیک یا امام خامنه ای به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش همزمان با سراسر کشور با دستور ویدئو کنفرانس امیر سرلشگر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا برگزار شد.
کد خبر: ۸۳۹۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳ 17 April 2020
 به گزارش تابناک آذربایجان غربی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در رزمایش بزرگ لبیک یا امام خامنه ای قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا با اشاره به این که شاخصه مهم ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی اخلاص و عمل در راه خداوند است گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف نشان داد که فدای ملت و این نظام الهی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران دیروز در میدان رزم و امروز در میدان بهداشت و درمان با تمام توان حاضر است و این نشان دهنده آمادگی ارتشیان سرافراز در میادین مختلف است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا نیز در این رزمایش گفت: : کارنامه ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقابله با بدخواهان نظام اسلامی یک کارنامه درخشانی است.

امیر سرتیپ دوم حاجیلو افزود : امروز تامین امنیت پایدار در منطقه توسط ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران مصداق اشدا علی الکفار و کمک های بیولوژیکی و سازندگی در زمان سیل ، زلزله و شیوع ویروس کرونا مصداق رحما بینهم است 

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا با اشاره به این که این رزمایش در پنج مرحله اجرا می شود گفت: ۱۰۵۰ تخت در ۱۱ شهر برای درمان بیماران کرونایی توسط این قرارگاه راه اندازی شده است.
امیر سرتیپ دوم حاجیلو با بیان این که ضد عفونی معابر و راه اندازی ایستگاه های پایش سلامت از جمله بخش های مهم این رزمایش است افزود: در هرشهرستان چهل خودرو اقلام بهداشتی و درمانی و مواد غذایی نیز برای کمک به خانواده های نیازمند توزیع می شود.
 
 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار