مدیرتوزیع برق میاندوآب گفت: باهدف اصلاح و رفع ضعف ولتاژ مشترکین شهری و روستایی و اجرای طرح چاوش و برق رسانی به مشترکین جدید میاندوآب، مجموعا ۷۶ دستگاه پست هوایی طی سال ۹۸ احداث و راه اندازی شده است.
کد خبر: ۸۴۲۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴ 26 April 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، مدیریت توزیع برق میاندوآب مدیر توزیع برق این شهرستان در تشریح جزئیات عملکرد این مدیریت در سال ۹۸ گفت: جهت اصلاح و رفع ضعف ولتاژ مشترکین شهری و روستایی و اجرای طرح چاوش و برق رسانی به مشترکین جدید مجموعا ۷۶ دستگاه پست هوایی طی سال ۹۸ احداث و راه اندازی شده است.
وی افزود: برای اصلاح و رفع ضعف ولتاژ پنج منطقه شهری تعداد 5 دستگاه پست هوایی و یک هزار و ۲۵۰ متر خط 20 کیلوولت هوایی با اعتبار 4526 میلیون ریال نصب و به بهره برداری رسیده است.
مدیر توزیع برق میاندوآب تصریح کرد: به منظور بهبود کیفیت ولتاژ در روستاهای داش تپه، تپه رش و گرده گل 3 دستگاه پست هوایی و 530 متر خط 20 کیلوولت هوایی با اعتبار 2796 میلیون ریال جهت اصلاح و رفع ضعف ولتاژ احداث شده است.
وی خاطر نشان کرد: برای تامین برق مجتمع 320 واحدی تعاونی مسکن فرهنگیان با اعتباری بالغ بر 5593 میلیون ریال 5 دستگاه پست هوایی جمعاً با ظرفیت یک هزار و ۳۸۰ کیلوولت آمپر، 450 متر خط 20 کیلوولت هوایی و یک هزار و ۵۰۰ متر کابل کشی فشار ضعیف زمینی انجام شده است.
کاظمی اضافه کرد: به منظور برق رسانی به شهرک صنعتی چهاربرج تعداد 430 اصله تیر و هزار و ۵۰۰ متر سیم کشی ابتدای خط با هزینه کرد 15 میلیارد ریال طی سال ۹۸ اجرا شده است.
وی در ادامه بیان کرد: ۳۶۰ دستگاه چراغ ۱۵۰ و ۷۰ وات در مناطق فاقد روشنایی شهری با صرف اعتبار 2025 میلیون ريال و در مناطق روستایی فاقد روشنایی تعداد 270 دستگاه چراغ ۷۰ وات با اعتبار2084 میلیون ریال نصب شده است.
مدیر توزیع برق میاندوآب به برق‌رسانی به ۶۵ متقاضی جدید کشاورزی و صنعتی و خدماتی اشاره کرد و گفت: این اقدام با احداث 58 دستگاه پست هوایی جمعاً با ظرفیت 4650 کیلوولت آمپر و احداث ۳ هزار و ۴۵۰ متر خط 20 کیلوولت هوایی انجام پذیرفته است.
وی تشریح کرد: در راستای تحقق اهداف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اطلاعات بیش از ۵۶ هزار و ۶۴۱ مشترک شهری در سامانه GIS ثبت شده است.
کاظمی ادامه داد: با توجه به اهمیت اجرای طرح ملی چاوش، مدیریت توزیع برق میاندوآب طی سال ۹۸ اقدامات موثری در راستای اجرای طرح مدیریت ولتاژ برق و رضایتمندی مشترکین و انجام داده است.
وی خاطر نشان کرد: برای در راستای طرح ملی چاوش برای اصلاح ولتاژ ۷۵۰ مشترک تعداد 5 دستگاه پست هوایی شهری با پیشرفت فیزیکی ۶۵ در صد با اعتبار4921 میلیون ریال در دست اجرا می باشد .
مدیر توزیع برق میاندوآب در ادامه اشاره کرد: طی سال ۹۸ ولتاژ 450 مشترک در راستای اجرای طرح چاوش با انجام تعادل بار اصلاح و ولتاژ 255 مشترک با تغییر تب ترانس که دارای ولتاژ بالای 240 ولت بودند اصلاح شد.
وی اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده یک هزار و ۹۰۰ متر شبکه فشار ضعیف سیمی به منظور اصلاح ولتاژ ۳۵۰ مشترک در نقاط مختلف شهری و روستایی و خدمات‌رسانی مطلوب به مشترکین به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.
مدیر توزیع برق میاندوآب عنوان کرد: احداث ۴ هزار و ۱۵۰ متر شبکه ۴۰۰ ولت هوایی جهت واگذاری ۹۰۲ انشعاب عادی روستایی از دیگر زحمات تلاشگران#صنعت_برق_همیشه_بیدار این مدیریت می‌باشد.
کاظمی در پایان سخنان خود به واگذاری انشعاب‌های جدید شهری اشاره کرد و گفت: طی سال ۹۸ با تلاش‌های پرسنل خدوم مدیریت توزیع برق این شهرستان یک هزار و ۲۳۱ انشعاب عادی شهری خانگی و تجاری واگذار شده که برای واگذاری این میزان انشعاب جدید ۳ هزار و ۲۰۰ متر شبکه ۴۰۰ ولت هوایی احداث شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار