معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: برای حمایت و رفع مشکلات تولیدکنندگان و سرمایه گذارانی که موانعی در تولیدات خود دارند هیئت خبرگان اقتصادی در گلستان تشکیل می‌شود.
کد خبر: ۸۴۳۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱ 28 April 2020

ابراهیم کریمی صبح امروز در جلسه کارگروه تسهیل موانع تولید در شهرستان اظهار کرد: برخی مواقع بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی مصوبات ستاد تسهیل موانع تولید را اجرا نمی‌کنند و این موضوع مشکلاتی را برای تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران ایجاد می‌کند.
وی تصریح کرد: برای حمایت و رفع مشکلات تولیدکنندگان «هیئت خبرگان اقتصادی» در گلستان تشکیل می‌شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان از معرفی چهار نفر اعضای هیئت خبرگان اقتصادی توسط استاندار خبر داد و گفت: تعداد اعضای این هیئت پنج نفر است که با معرفی استاندار خواهد بود و تاکنون چهار نفر از این اعضای معرفی شدند که به زودی این هیئت با معرفی نفر پنجم فعالیت خود را آغاز می‌کند.
وی ادامه داد: این اعضا با حکم مدیر عامل بانک مرکزی شروع به کار خواهند کرد تا با برگزاری جلسات بتوانند مشکلات تولیدکنندگان را مرتفع کنند.
کریمی گفت: اگر بانک یا دستگاه اجرایی مصوبات ستاد تسهیل رفع موانع تولید را اجرا نکند تولید کنند و یا متقاضی می تواند درخواست تجدیدنظر در هیئت خبرگان اقتصادی کند و هر تصمیمی که در این هیئت گرفته شود بانک عامل و یا دستگاه اجرایی مکلف به اجرای آن خواهد بود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان با اشاره به ظرفیت‌های خوب شهرستان گنبدکاووس در حوزه صنعت خاطرنشان کرد: بسیاری از پروژه های صنعتی مهم کشور در گنبدکاووس اجرا می‌شود و این شهرستان به عنوان پایلوت برخی از طرح‌های صنعتی در کشور مطرح است.

منبع/ فارس 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار