معاون رئیس جمهور در ارومیه
معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان امور اداری و استخدامی‌کشور از عملکرد مطلوب دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در مقابله با کرونا خبر داد.
کد خبر: ۸۴۳۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲ 28 April 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان امور اداری و استخدامی‌کشور با تقدیر و تشکر از کادر تلاشگر و دلسوز بهداشت و درمان استان گفت: براساس گزارشی که از سوی دکتر حریرچی در کمیسیون اجتماعی دولت ارائه شد، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی به دلیل تجارب دکتر آقازاده و همکاران و همچنین هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی استان توانسته است نسبت به بسیاری از استان‌ها عملکرد مطلوبی داشته باشد.

جمشید انصاری درباره عملکرد استان در مقابله با کرونا افزود:مسئولین استان آذربایجان غربی با مجموعه اقدامات و تلاش‌های خود توانستند وضعیت قابل قبول و مناسبی در مقابله با شیوع کرونا در استان رقم زنند و با یک برنامه ریزی درست و اصولی توسط دانشگاه علوم پزشکی استان توانستند وضعیت ابتلا را به حالت پلاتو درآورده و روند تلفات بیماری در استان را کاهش دهند.

وی با بیان اینکه بخش خدمات به صورت عام و بخش گردشگری به صورت خاص آسیب جدی از شیوع این بیماری متحمل شد، بیان کرد: بخش مهمی از درآمد‌های فعالان حوزه گردشگری از جمله رستوران‌ها و هتل‌ها مربوط به ایام نوروز است که امسال در این ایام شاهد تعطیلی کامل این بخش‌ها بودیم و همین امر، مشکلات اقتصادی حوزه گردشگری را بسیار بیشتر کرده است.

معاون رییس‌جمهوری افزود: برنامه‌ریزی و شیوه‌های مقابله با این بیماری به یک مستندسازی نیاز دارد تا هم به عنوان تجربه خاص در کشور و هم نمونه‌ای از تصمیم گیری‌های خارج از تدبیر با وجود فشار‌های قابل توجه داخلی در اختیار نسل‌های بعدی قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار