مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: وظیفه بسیار سنگینی بر عهده روابط عمومی‌ها وجود دارد چرا که نمود عملکردهای سازمان‌ها بر عهده روابط عمومی است.
کد خبر: ۸۵۲۳۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۹ 19 May 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی، دیدار و گفتگوی اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های آذربایجان غربی و جمعی از مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق استان به میزبانی شرکت توزیع و در محل آمفی تئاتر شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی برگزار شد.
اکبر حسن‌بکلو مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در این جلسه با تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی بیان کرد: وظیفه بسیار سنگینی بر عهده روابط عمومی‌ها وجود دارد چرا که نمود عملکردهای سازمان‌ها بر عهده روابط عمومی است.
وی خاطرنشان کرد: امروزه روابط عمومی یک دانش پیچیده و حیاتی برای سازمان‌ها است و از ارکان اطلاع رسانی سازمان فراتر رفته و مدیریت ارتباط با مشتریان یا مردم از وظایف روابط عمومی‌هاست.
حسن‌بکلو اشاره کرد: به فصل گرما و فصل پیک مصرف برق نزدیک می‌شویم که نیازمند کمک سازمان‌ها در مدیریت مصرف و گذر از پیک امسال هستیم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اظهار کرد: یکی از مصادیق اهمیت تلاش‌های روابط عمومی همکاری و هم‌راستاسازی مردم برای مدیریت مصرف برق است.

*روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی دارای انضباط، چشم انداز مشخص و برنامه ریزی دقیق است
.
اسکندر خنجری معاون روابط عمومی و تشریفات استانداری آذربایجان غربی بیان کرد: ۳ فاکتور اخلاق، حرفه‌ای گری و نگاه علمی در روابط عمومی‌ها بسیار مهم است؛ روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در فعالیت‌های خود دارای انضباط، چشم انداز مشخص و برنامه ریزی دقیق است همچنین پروژه‌های فاخری که در این شرکت انجام شده به خوبی با تعاملات خوب این شرکت با رسانه‌ها اطلاع‌رسانی شده است.
وی تصریح کرد: شرایط شیوع کرونا چالش عمده‌ای برای روابط عمومی‌ها نیز ایجاد کرد تا به صورت ویژه از ارتباطات الکترونیک استفاده کنند و از شیوه‌ها و ابزارهای نوین هر چه بیشتر بهره بگیرند، صنعت آب و برق و به ویژه شرکت توزیع نیروی برق استان در بحث اطلاع رسانی بسیار خوب عمل کرده است.
خنجری با بیان اینکه نقش روابط عمومی‌ها همواره به دلیل اصالت خبر بسیار مهم و حیاتی است، افزود: اگر چرخ دنده‌ها خوب کار کنند تصویر زیبایی از سازمان‌ها ارائه می‌شود، روابط عمومی منجی سازمان نیست قرار نیست کسری‌ها و کمبودهای عملکرد واحدهای مختلف توسط روابط عمومی جبران شود بلکه نیاز به عملکرد مطلوب همه واحدها است.
همزمان با هفته ارتباطات و روابط عمومی، اعضای هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان با اهدای لوح‌های تقدیری از زحمات همکاران دفاتر روابط عمومی صنعت آب و برق آذربایجان غربی تجلیل کردند.
گفتنی است در این مراسم از زحمات داود صالح نمدی مدیر اسبق دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار