عبدالمناف گیوی در گفتگو با تابناک:
معاون درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه گفت:برای اولین بار در کشور و سپس در استان ۵۲ دستگاه ویلچر ایستا ویژه جانبازان ضایعه نخاعی در این مدت تهیه شده که یکی از مهمترین اقدامات در راستای حفظ سلامت این گروه از جانبازان معظم بوده است.
کد خبر: ۸۶۵۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 22 June 2020
عبدالمناف گیوی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:این اقدام بسیار مهم با حمایت و پیگیری مجدانه مدیرکل و همکاران ما در حوزه درمان صورت گرفته چرا که این نوع ویلچر با دارا بودن قابلیت‌های فراوان می‌تواند در ارتقای سلامت جسمی و روانی جانبازان نخاعی بسیار موثر باشد. 
 
وی خاطر نشان کرد:با توجه به اینکه این نهاد در قبال سلامت ایثارگران وظایفی دارد در مدت شیوع ویروس کرونا شدت مراقبت بیشتر شده بطوریکه با تهیه تجهیزات پزشکی شامل دستکش لاتکس، ماسک، محلول آلپروسیت و سپتی سیدین در جهت حفظ سلامت و ایمنی جامعه ایثارگری اقدام کرده است.
 
معاون درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه افزود:در حال حاضر بیش از ۴۵ هزار و پانصد نفر ایثارگر تحت پوشش بیمه همگانی و نیز بیش از ۶۰ هزار نفر از بیمه تکمیلی برخوردار هستند؛ و اخیراً نیز به منظور سهولت در دسترسی جامعه هدف به خدمات بیمه مکمل مقرر شده است با هماهنگی بیمه، علاوه بر مراکز بیمه دی مستقر در ادارات بنیاد، دفاتر پیشخوان معرفی شده نیز اقدام به دریافت اسناد درمانی ایثارگران کنند.
 
گیوی تصریح  کرد:طی سال گذشته تعداد ۹۵۸ نفر طی ۵ مرحله در کمیسیون پزشکی تعیین درصد بنیاد استان شرکت داشته اند.
 
وی در پایان گفت:پایش سلامت ایثارگران، تهیه دارو و تجهیزات پزشکی، تهیه ارتز‌ها و پروتز‌های جامعه هدف، اعزام‌های درمانی، انجام خدمات آمبولانس، برگزاری کمیسیون‌های حق پرستاری، واکسیناسیون گروه‌های آسیب پذیر و آموزش‌های گوناگون جامعه هدف از دیگر اقدامات مهم معاونت درمان بنیاد شهید استان برشمرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار