در اولین روز هفته دولت؛
امینی مدیر جهاد کشاورزی خوی گفت: در اولین روز هفته دولت ۳ واحد تولیدی با اعتبار کلی ۵ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان
کد خبر: ۸۹۰۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶ 22 August 2020

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی
در اولین روز از هفته مبارک دولت ، واحد تولیدی گوساله پرواری ، بره پرواری ، احداث انبار محصولات و نهاده های کشاورزی و آسفالت روستای بیزنده خوی با حضور اعًضای شورای اداری به بهره برداری رسید .
علی اضغر امینی مدیر جهاد کشاورزی خوی در این مراسم گفت : واحد تولیدی گوساله پرواری ۱۰۰ راسی کوچک خسروی با اعتبار ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در زمینی به مساحت ۲۱۶۰ متر مربع و سالنی به مساحت ۴۵۰ مترمدبع بصورت مسقف به بهره برداری رسید .
امینی افزود : ۵۰۰ میلیون تومان ازاعتبار این واحد تولیدی تسهیلات بانکی و یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان باقی مانده توسط سرمایه گذار هزینه شده است .
وی خاطر نشان کرد : در این واحد تولیدی برای ۹ نفر بصورت مستقیم اشتغال زایی شده است .
مدیر جهاد کشاورزی خوی افزود : همزمان با افتتاح واحد گوساله پرواری ، واحد تولیدی بره پرواری ۲۰۰ راسی روستای قوروق در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع با اعتبار ۵۵۰ میلیون تومان که ۲۵۰ میلیون تسهیلات بانکی و ۳۰۰ میلیون تومان توسط سرمایه گذار هزینه شده است به بهره برداری می رسد که در این واحد تولیدی برای ۳ نفر اشتغال زایی شده است .
امینی در ادامه گفت : همزمان ، انبار محصولات و نهاده های کشاورزی و دامی روستای سعید آباد نیز با اعتبار ۳ میلیارد تومان که یک میلیارد تومان آن تسهیلات بانکی و ۲ میلیارد تومان بقیه توسط سرمایه گذار هزینه شده است ؟ مورد بهره برداری قرار گرفت .

لازم به ذکر است : آسفالت معابر داخلی روستای بیزنده با اعتبار کلی ۵۷۰ میلیون تومان در مساحت ۶۹۲۵ متر مربع به بهره برداری رسید .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار