از ابتدای سال جاری تاکنون ۸ هزارپرونده تخلف کالا و خدمات در آذربایجان غربی تشکیل شد.
کد خبر: ۹۱۴۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷ 07 November 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از تشکیل ۸ هزار و ۱۶۷ فقره پرونده تخلف در بخش کالا و خدمات از ابتدای سالجاری تاکنون در استان خبر داد.

محمد اقوامی با بیان اینکه در طول ۷ ماه گذشته سال جاری ۸ هزار و ۱۶۷ فقره پرونده در زمینه تخلفات کالا و خدمات در استان تشکیل شده است، افزود: این میزان در مقایسه با مدت زمان مشابه پارسال ۱۲ درصد رشد نشان می‌دهد.

وی از محکومیت نقدی ۱۳۶ میلیارد ریالی صاحبان این پرونده‌ها خبر داد و افزود: از این تعداد ۸ هزار و ۱۳۲ فقره پرونده توسط شعبات تعزیرات حکومتی استان رسیدگی و مختومه شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه عدم درج قیمت و گران فروشی بیشترین تخلفات گزارش شده به شعب تعزیرات حکومتی استان از ابتدای سال جاری است، افزود: عدم درج قیمت دو هزار و ۱۱۰ فقره، گران فروشی با دو هزار و ۳۰۵ فقره، کم فروشی با یک هزار و ۱۵۷ فقره بیشترین تخلفات سال جاری است.

اقوامی یادآور شد: همچنین تقلب در عرضه کالا با ۶۵۵ فقره، عدم صدور فاکتور ۵۱۵ فقره، عدم ارائه فاکتور خرید به بازرسان با ۲۸۸ فقره عرضه خارج از شبکه ۱۷۱ فقره بیشترین تخلفات گزارش شده به تعزیرات حکومتی استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار