در اندرزگاه نسوان زندان مرکزی ارومیه و کانون اصلاح و تربیت استان
کمیته پزشکی جمعیت جوانان گام دوم با همکاری گروه جهادی یاوران ولایت خدمات رایگان پزشکی به زندانیان خانم و نوجوانان کانون اصلاح و تربیت ارومیه ارائه کردند.
کد خبر: ۹۱۶۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰ 13 November 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی؛ بروجنی مدیر کل زندان های استان گفت : در راستای تاکید رئیس سازمان زندان‌های کشور مبنی بر توسعه هرچه بیشتر خدمات درمانی و همچنین حضور نیروهای جهادی و پزشکان خیر در زندان‌ها،کمیته پزشکی جمعیت جوانان گام دوم با همکاری گروه جهادی یاوران ولایت ، که متشکل از جوانان بسیجی و علاقمند به خدمت می باشند در زندان حضور پیدا کردند

وی افزود : مشارکت گروه های جهادی در عرصه کنونی که جامعه درگیر ویروس منحوس کرونا می باشد ، گامی موثر در ارائه خدمات هر چه بیشتر به زندانیان می باشد .

مدیر کل زندان های آذربایجان غربی تصریح کرد : زندان های استان از حیث اقدامات پزشکی جایگاه بسیار خوبی در استان و کشور دارد و در تمامی زندان های استان اقدامات پزشکی به موقع در اختیار زندانیان قرا رمی گیرد و این موضوع موجب شده تا به امروز موردی از بیماری کرونا در زندان های استان دیده نشده است که خود نشانگر تلاش شبانه روزی حوزه بهداشت و درمان و مسولین در تمامی زندان های استان می باشد

بروجنی در خصوص ارائه خدمات نهادهای مردمی و گروه های جهادی گفت : ما بسیار خوشحالیم که در جامعه ای زندگی می کنیم که افراد زیادی برای کمک به همنوعان خود در تمامی شرایط آماده خدمت رسانی می باشند ، تا به امروز تعداد ۲۱ گروه جهادی در زندان ها ی استان حضور یافته و خدمات مختلف پزشکی ، فرهنگی ، قضائی و .... ارائه کرده اند .

وی افزود : پس ازاعلام آمادگی گروه جهادی جوانان گام دوم ، امروز در اندرزگاه نسوان ، شاهد حضور ۵ پزشک متخصص و عمومی ، یک دندانپزشک یک ماما و سه پرستار بودیم که طی مدت حضور در بخش زنان و کانون اصلاح و تربیت به مشکلات پزشکی بیش از ۵۰ مددجو رسیدگی نمودند که این روند ادامه خواهد داشت .

بروجنی در انتها ضمن قدردانی از تمامی خیرین و نهادهای مردم نهاد گفت : مسئولین زندان های استان از تمامی افرادی که به نحوی در عرصه اصلاح و تربیت یاری رسان مجموعه و در واقع برادران و خواهران دینی خود که به هر دلیلی گرفتار حبس شده اند قدردان و سپاسگزار هستند و یقین داریم این حرکت های خداپسندانه با وجود افراد نوع دوست ادامه خواهد داشت .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار