مردم نیکوکارآذربایجان غربی در هشت ماهه نخست امسال بیش از ۶۳ میلیارد تومان زکات پرداخت کرده اند.
کد خبر: ۹۲۲۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸ 09 December 2020
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در سومین جلسه شورای زکات آذربایجان‌غربی در این جلسه با اشاره ظرفیت فضای مجازی و رسانه ملی را در ترویج فریضه مهم زکات مهم ارزیابی کرد و افزود: انجام فعالیت های فرهنگی در این زمینه و تولید آثار مختلف می تواند در این زمینه تاثیرگذار باشد.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت :بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال جاری ۸۴ میلیارد تومان زکات در استان جمع آوری می شود.
سهندی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره استان نیز در این جلسه با اشاره به این که مردم استان در هشت ماهه نخست امسال بیش از ۶۳ میلیارد تومان زکات پرداخت کرده اند گفت: آذربایجان‌غربی توانسته است رتبه سوم کشوری را در موضوع جمع آوری زکات در سهم کل کشوری را ازآن خود کند.
آقای خوشدلی جانشین صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه با اشاره به این که رسانه ملی در استان در بخش های مختلف سیما صدا و خبر به موضوع کشاورزی و ترویج فریضه زکات پرداخت کرده است گفت: تهیه کلیپ های کوتاه مدت و اثرگذار می تواند در جهت انتقال پیام و جذابیت موضوع تاثیر بسزایی داشته باشد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار