معاون استاندار آذربایجان غربی با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمنان علیه انقلاب اسلامی گفت: با وجود توطئه‌های دشمنان، ایران اسلامی مقتدرتر از همیشه به راه خود ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۹۳۲۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲ 14 January 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی،  علی مصطفوی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی روز پنجشنبه بیست و پنجم دی ماه در پنجمین جلسه شورای مشورتی زنان استان ضمن تسلیت ایام فاطمیه به فرا رسیدن ایام پیروزی انقلاب شکومند اسلامی و دهه مبارک فجر اشاره کرد و اظهار داشت: در حالی وارد دهه پنجم انقلاب شکوهمند اسلامی می‌شویم که با وجود سنگ اندازی‌ها و توطئه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی و حربه‌های مختلف دشمن از جمله جنگ تحمیلی، ناامنی‌های داخلی و ایجاد مشکلات مختلف اقتصادی علیه کشورمان، با عنایت خداوند متعال و حمایت‌های مردم توطئه‌های دشمنان نقش بر آب شده و ایران اسلامی مقتدرتر از همیشه به راه خود ادامه می‌دهد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی به انتخابات پیش رو نیز اشاره کرد و گفت: بهترین راه تجلی مشارکت مردم در سرنوشت خود، حضور در صحنه‌های انتخابات است لذا باید زمینه‌های لازم برای حضور افراد توانمند و شایسته به عنوان کاندیدا‌ها و نامزد‌های انتخاباتی در انتخابات پیش رو باید فراهم شود.

وی از اعضای مجمع مشورتی زنان استان نیز خواست تا ضمن دعوت برای حضور و مشارکت بیشتر مردم در انتخابات، از زنان توانمند برای حضور و کاندیدا شدن در انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا دعوت کنند.

مصطفوی گفت: دولت تدبیر و امید تلاش کرده است تا از وجود زنان توانمند در عرصه‌های مدیریتی بیشتر بهره گیرد به طوری که تاکنون ۱۲ نفر از بانوان استان در پست‌های مدیر کلی، بخشداری و معاونت فرماندار منصوب شدند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی و از تلاش و مجاهدت‌های همه متولیان امر بویژه پزشکان، پرستاران و کادر درمانی و همچنین رعایت دستور العمل‌های بهداشتی توسط مردم در مقابله با بیماری کرونا، گفت: موج‌های مختلف شیوع بیماری کرونا در کشور را پشت سر گذاشتیم و خوشبختانه در شرایطی قرار داریم که میزان ابتلا و فوتی ناشی از این بیماری به کمترین میزان خود رسیده است.

مصطفوی با اشاره به اینکه ۸ شهر استان از وضعیت آبی برخوردار هستند ادامه داد:امیدواریم در ادامه مبارزه با بیماری کرونا مردم تمامی توصیه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله فاصله گذاری‌های اجتماعی واستفاده از ماسک را با جدیت رعایت کنند تا شاهد ریشه کن شدن بیماری کرونا در کشور باشیم.

وی با قدردانی از طرح‌ها و ایده‌های اعضای شورای مشورتی زنان استان، گفت: ضروری است برای تامین اعتبار و اجرای طرح‌های پیشنهادی، این طرح‌ها و ایده‌ها در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده و شورای برنامه ریزی و توسعه استان طرح و بعد از تصویب و تامین اعتبار این ایده‌ها اجرایی شود.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی نیز در این جلسه بیان کرد: ارتقا جایگاه بانوان، استفاده از ظرفیت زنان در حوزه‌های مختلف و توسعه مشارکت‌های اجتماعی و اقتصادی و سیاسی زنان و در نهایت تقویت و تحکیم بنیان خانواده جزو اهداف اصلی دفتر امور زنان و خانواده به شمار می‌رود که بانوان فعال در این پارلمان مشورتی می‌توانند در رسیدن به این اهداف و به عنوان بازوان مشورتی در شهرستان‌ها عمل نمایند.

در این جلسه رییس مجمع مشورتی زنان استان نیز گزارشی از فعالیت این مجمع را ارائه کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار