رییس اداره امور شعب بانک ملی کرمانشاه به پرداخت بیش از چهار هزار میلیارد ریال تسهیلات در ۱۰ ماه سپری شده از سال جاری در استان اشاره کرد و گفت: این میزان تسهیلات در قالب ۹۴ هزار و ۴۶۵ فقره در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی، صنعت و معدن، مسکن و بازرگانی پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۳۷۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲ 02 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه  به نقل از ایرنا،«بهزاد جلیلیان» با گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به تفکیک پرداخت این میزان تسهیلات اشاره کرد و افزود: در بخش‌های مختلف برای رفع نیازمندی‌های اقشار متوسط و ضعیف، هزار و ۶۰۵ فقره تسهیلات به ارزش ۴۲۴ میلیارد و ۹۹۰ میلیون ریال در بخش‌های کشاورزی، صنعت و معدن، مسکن و ساختمان، بازرگانی و خدمات پرداخت شده است.

وی همچنین اظهار داشت: سه هزار و ۵۸۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به ارزش بیش از هزار و ۹۴۹ میلیارد ریال، ۷۰۴ فقره تسهیلات خوداشتغالی به ارزش ۳۳۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، چهار هزار و ۲۱۸ فقره تسهیلات به فرهنگیان آموزش و پرورش به ارزش ۹۸۶ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

وی همچنین به پرداخت ۲ هزار و ۵۳۳ فقره تسهیلات به سایر ادارات به ارزش بیش از ۲۳۵ میلیارد ریال به صورت مصوبات کلی و ده ها فقره تسهیلات متفرقه توسط شعب که در حال پرداخت است، اشاره کرد و گفت: رفع مشکلات مردم در قالب تسهیلات یکی از اهداف بانک ملی است.

رییس اداره امور شعب بانک ملی کرمانشاه در ادامه گفت: بانک کارگشایی نیز به منظور رفع نیازهای فوری و ضروری متقاضیان در ۱۰ ماه سپری شده از سال جاری ۱۱ هزار و ۱۲۷ فقره تسهیلات قرض الحسنه و جعاله پرداخت کرده و برای نیازهای ضروری متقاضیان در ازای ترهین طلاآلات، تسهیلات قرض الحسنه اعطا می کند که در مدت مذکور تعداد ۹ هزار و ۳۰۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش بیش از ۱۲۳ میلیارد ریال به متقاضیان تخصیص داده است.

به گفته او، همچنین تعداد هزار و ۸۲۲ فقره تسهیلات جعاله به ارزش ۱۵۴ میلیارد ریال پرداخت شده است.

رییس اداره امور شعب بانک ملی کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به آموزش کارکنان اشاره کرد و گفت: با برگزاری ۲۷۵ دوره و کارگاه آموزشی و شرکت ۹ هزار و ۸۸۶ نفر از کارکنان در دوره‌های مختلف نسبت به ارتقای سطح علمی و حرفه ای آنان اقدام شده و همچنین تعداد هزار و ۷۹۶ نفر از کارکنان این بانک در کلاس های آموزشی ضمن خدمت شرکت کرده‌اند.

جلیلیان افزود: کوچک‌سازی اداره از طریق برون سپاری بعضی از خدمات مانند پول‌رسانی و خدمات اداری مختلف و افتتاح مرحله اول و دوم صندوق‌های اجاره‌ای در شعبه ممتاز کرمانشاه با هزار و ۴۲۱ صندوق امانات از دیگر خدمات ارایه شده است.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۸۶ دهستان و ۲ هزار و ۵۹۵ آبادی دارد و ۲.۴ درصد جمعیت کشور در این استان ساکن هستند که از این تعداد ۷۵ درصد در نقاط شهری و ۲۵ درصد در نقاط روستایی زندگی می‌کنند.

بانک ملی در این استان ۷۶ شعبه و ۲۰۷ دستگاه خودپرداز دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار