کرمانشاه پروژه «خیابانِ غذا» به عنوان یکی از پروژه‌های مهم گردشگری کرمانشاه، تابستان امسال کلنگ زنی و قرار شد تا پایان پاییز به بهره برداری برسد، اما با رسیدن موعد مقرر، پروژه افتتاح نشد و مسئولان پروژه تعطیلی یک ماهه کارگاه به دلیل شرایط کرونایی را علت تاخیر در اجرای پروژه عنوان و تاکید کردند این پروژه نهایتا تا ۲۲ بهمن امسال به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۴۰۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶ 14 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا با فرارسیدن این تاریخ باز هم خبری از افتتاح خیابان غذا نشد و حالا مسئولان پروژه بروز برخی مشکلات در بحث صدور مجوز‌های آب، برق و گاز را علت تاخیر اجرای پروژه دانسته و با تاکید بر رفع این مشکلات، وعده جدید افتتاح این پروژه را تا پایان امسال می‌دهند.

علی اصغر خزلی سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرمانشاه با اشاره به بروز برخی مشکلات در خصوص مجوز‌های برق و آب و انشعابات گاز پروژه خیابان غذا، گفت: این مشکلات قدری اجرای پروژه را به تاخیر انداخت، اما در حال حاضر سرعت کار را چند برابر کرده ایم تا این تاخیر جبران شود.

سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرمانشاه افزود: با توجه به پیشرفت پروژه تمام تلاشمان این است که تا پایان سال افتتاح شود.

خزلی گفت: این پروژه تا پایان سال افتتاح و برای نوروز آماده بهره برداری است، مگر اینکه این میان مشکل خاص دیگری دوباره بروز کند.

این مسئول اعتبار اولیه این پروژه را ۱۷ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: با توجه به افزایش قیمت‌ها قطعا بیش از این اعتبار در این پروژه هزینه شده و اعتبار نهایی پروژه در پایان کار و با نظر کارشناسان برآورد خواهد شد.

سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرمانشاه طول مسیر خیابان غذا را ۲۰۰ متر اعلام و تصریح کرد: در این مسیر ۳۸ غرفه غذا به همراه تعدادی "گاری" شکیل برای عرضه غذا تعبیه شده است.

وی یادآور شد: با راه اندازی این خیابان، در کنار غذا‌های محلی کرمانشاه، غذای محلی دیگر استان‌ها هم به علاقمندان و بازدیدکنندگان خیابان غذا عرضه می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار