معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم گفت: هم‌اکنون بازار استان با کمبود روغن خوراکی مواجه شده که این کمبود بزودی تامین و جبران خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۸۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۱ 14 March 2021

 

جهانبخش مرادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: به‌تازگی یک‌هزار و ۱۰۰ تن روغن خوراکی سویا برای مصرف استان اختصاص یافته که از این میزان تاکنون ۲۴۰ تن وارد بازار استان شده است.
وی افزود: ظرف ۲ روز آینده ۲۰۰ تن دیگر از این سهمیه به بازار استان تزریق و بقیه تا نوروز امسال در اختیار مصرف‌کنندگان قرار داده می‌شود.
مرادی تصریح کرد: علت تاخیر تامین و اختصاص این میزان سهمیه، نرسیدن روغن خام به کارخانه تولید روغن خوراکی در استان اعلام شده است.
وی یادآور شد: هفته گذشته ۳۰۰ تن روغن برای مصرف اتحادیه‌ها و اصناف چهارمحال و بختیاری تامین و اختصاص داده شد.
مرادی اظهار داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تمامی تلاش خود را برای رفع کمبودها و تامین به‌موقع نیازهای بازار استان مانند روغن خوراکی انجام می‌دهد.
به گزارش ایرنا، هم‌اکنون افزون‌بر ۴۴ هزار واحد صنفی زیرمجموعه ۹ اتاق اصناف و ۱۶۶ اتحادیه در استان خدمات‌رسانی و فعالیت می‌کند.
از این تعداد هشت هزار و ۲۰۰ واحد تولیدی، هفت هزار و ۲۰۰ واحد خدمات فنی، ۲۳ هزار و ۷۰۰ واحد توزیعی و چهار هزار و ۹۰۰ واحد خدماتی مشغول به فعالیت است.
چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰ شهرستان با جمعیتی افزون‌بر ۹۷۹ هزار نفر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار