مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان طرح «اطعام مهدوی» بین مددجویان و نیازمندان سطح استان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۵۶۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۷ 14 April 2021

عزیز سهندی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با تابناک آذربایجان غربی با اشاره به برنامه‌های حمایتی این کمیته در ماه رمضان، اظهار کرد: از ابتدای ماه رمضان مقرر شده است تا طرح «اطعام مهدوی» بین مددجویان و نیازمندان سطح استان اجرا شود.

وی افزود: در قالب این طرح ۵۰ آشپزخانه در سطح استان افتتاح می‌شود که روزانه چندین پرس غذای گرم را تهیه و در بین نیازمندان و مددجویان توزیع می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی ادامه داد: علاوه بر توزیع غذای گرم توزیع جیره غذای خشک شامل برنج، ماکارونی، رب، خرما، قند و چای نیز در بین نیازمندان و مددجویان سطح استان توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان ماه رمضان در مجموع ۱۲۰ هزار نفر از خدمات ارائه شده در قالب طرح «اطعام مهدوی» بهره‌مند شوند.

سهندی گفت: مردم نیکوکار آذربایجان‌غربی نیز می‌توانند از طریق شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۲۳۲ یا شماره‌گیری کد دستوری #۱۸۸۷۷ و همچنین سایت www.emdad.ir در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار