مسیر اصلی برای شکست دشمنان ، مسیر مقاومت و یکپارچگی است .
کد خبر: ۹۶۳۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹ 14 May 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی  در خطبه های نماز عید سعید فطر با بیان اهمیت انتخابات از دیدگاه رهبر معظم انقلاب تصریح کرد : موضوع انتخابات یک موضوع بسیار مهم و اساسی است و دشمنان نیز درصدد این هستند که مردم را از آمدن پای صندوق های رای بازدارند.

وی گفت : هر زمانی که ملت بزرگ ایران ایستادگی کرده اند دشمن عقب نشینی کرده و وظیفه داریم همه پای صندوق های رای بیاییم چرا که این حضور پرشور امنیت و اقتدار کشور را می افزاید .

 حجت الاسلام والمسلمین قریشی تصریح کرد: با کفایت بودن ، مومن بودن ، مدیر و مدبر بودن از جمله شاخصه های مهم یک رییس جمهور منتخب از دیدگاه رهبر معظم انقلاب است و باید در انتخاب خود این شاخصه ها را مد نظر قرار دهیم . 

امام جمعه ارومیه با اشاره به جنایت آمریکا و مستکبران غربی در حادثه خونین افغانستان گفت :  آمریکا مذاکره را نمی فهمد و باید در میدان مبارزه جواب دندان شکنی به آنها داد . 

حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: مسیر اصلی مسیر مقاومت و یکپارچگی است و باید در کشور نیز اتحاد و انسجام ملی خود را در مقابل دشمنان انقلاب حفظ کنیم .

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی  با اشاره به این که به شکرانه درک ماه مبارک رمضان باید شکرگزار درگاه الهی باشیم افزود: اعمال عبادی که در این ماه مبارک انجام می دادیم باید در ماههای دیگر نیز بدان تداوم بخشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار