کشتی گیران آزاد کار کرمانشاهی در چهل و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی که به میزبانی تهران برگزار شد، پنج مدال طلا، نقره و برنز کسب کردند.
کد خبر: ۹۶۵۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲ 22 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، ۲ مدال طلا توسط آقایان بهمن تیموری و ارشک محبی، مدال نقره یداله محبی و ۲ نشان برنز حامد رشیدی و محمدجواد حمیدی حاصل زحمات جوانان و مربیان کرمانشاهی در جام جهان پهلوان تختی است.

رقابت‌های جام تختی در حالی پایان یافت که مبارزه فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم بین عباس فروتن و یدالله محبی با حاشیه‌هایی همراه بود.

در مبارزه فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم بین یدالله محبی و عباس فروتن با حساسیت زیادی روبرو بود. در همان ابتدای مبارزه محبی یک امتیاز از پوئن اخطار حریف بدست آورد و در ادامه ۲ کشتی‌گیر به دلیل برخوردی که داشتند به شدت مصدوم شدند. محبی از ناحیه چشم و فروتن از ناحیه سر دچار خونریزی شدند.

درمان فروتن کمی به طول انجامید. در این شرایط ۲ کشتی گیر با سری بانداژ شده به مصاف هم رفتند که این موضوع بر عملکرد فنی و شرایط روحی روانی ۲ نفر تاثیر گذاشت. در ادامه فروتن یک امتیاز از پوئن اخطار گرفت و همین موضوع باز هم حساسیت مبارزه را دوچندان کرد چرا که فروتن به دلیل کسب امتیاز آخر برنده مبارزه بود. در ادامه باز هم کشتی به دلیل مصدومیت فروتن قطع شد تا دوباره باز هم موفق شود ۲ امتیاز از محبی بگیرد.

محبی که چیزی برای از دست دادن نداشت در یک صحنه اعتراض کرد که پای حریف به بیرون رفته که مورد قبول واقع نشد و فروتن با نتیجه ۴ بر یک پیروز شد.

محبی در ادامه به تمام شدن مهلت چهار دقیقه قانونی مداوای فروتن اعتراص داشت.

محبی که به شدت از ناحیه چشم آسیب دیده بود حتی قصد نداشت برای کسب مدال به روی سکو برود که با پادرمیانی داود رخش خورشید یکی از مربیان تیم ملی مدال خود را دریافت کرد.

در وزن ۷۹ کیلوگرم بهمن تیموری از کرمانشاه در فینال این دوره از مسابقات موفق شد ۳ بر صفر حمیدرضا زرین پیکر را شکست دهد.

ارشک محبی دیگر کشتی گیر طلایی کرمانشاه در این دوره از مسابقات در فینال وزن ۹۲ کیلوگرم با نتیجه ۶ بر ۴ احمد بذری را مغلوب کرد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم هم حامد رشیدی از کرمانشاه در دیدار رده بندی با شکست ۱۰ بر صفر گئورگی سولاوا (گرجستان) صاحب گردن آویز برنز شد.

محمدجواد حمیدی دیگر کشتی گیر کرمانشاهی در وزن ۷۹ کیلوگرم با شکست ۱۱ بر صفر علی شکوری مدال برنز را از آن خود کرد.

محمدحسین محبی رییس هیات کشتی کرمانشاه روز جمعه با انتشار پیامی کسب پنج مدال توسط کشتی گیران کرمانشاهی در مسابقات بین المللی جام جهان پهلوان تختی را به کشتی دوستان استان تبریک گفت.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار