استاندار قزوین گفت: در استان قزوین دستگاه قضا با نهادهای اجرایی همکاری بالایی دارد و در راستای احیای حقوق عامه و صیانت از بیت المال اقدامات و همکاری‌های خوبی صورت گرفته است.
کد خبر: ۹۷۲۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲ 22 June 2021

هدایت الله جمالی پور صبح امروز با حضور در گلزار شهدا به مناسبت هفته قوه قضائیه گفت: انسجام و وحدت بین قوای مختلف به حل مشکلات کشور کمک می‌کند؛ چرا که همه ما با هم در ارتباط بوده و متعلق به این نظام هستیم.

استاندار قزوین ادامه داد: رسیدن به توسعه پایدار نیازمند توجه به سرمایه انسانی است و بدون در نظر گرفتن آن به پیشرفت نخواهیم رسید و دستگاه قضا از این سرمایه حفاظت و صیانت می‌کند و در نتیجه با همکاری مردم ظرفیت‌ها برای توسعه کشور مورد استفاده قرار گرفته است.

وی ابراز کرد: لازم است تمام مسئولان خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و از سیاست زدگی دوری کنند؛ چرا که این امر خود سیاست را نیز با مشکل مواجه می‌کند.

نماینده عالی دولت در استان قزوین افزود: دولت جدید با توجه به تحریم‌ها و میانسالی سرمایه انسانی کار سختی را در پیش دارد و لازم است مجلس بعنوان ریل گذار کشور با دولت همکاری داشته باشد.

وی عنوان کرد: از مردم استان برای حضور پرشور در انتخابات کمال تشکر را داریم؛ چرا که باوجود تمام مشکلات موجود و تبلیغات دشمن در صحنه حاضر شده و حماسه آفرینی کردند؛ درواقع کشور و نظام از پشتوانه مردمی برخوردار است.

جمالی پور گفت: در استان قزوین دستگاه قضا با نهادهای اجرایی همکاری بالایی دارد و در راستای احیای حقوق عامه و صیانت از بیت المال اقدامات و همکاری‌های خوبی صورت گرفته و در نتیجه تخلفات و آسیب‌های اجتماعی در استان کاهش یافته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار