با بهره برداری از ۱۲ طرح بهداشتی در آذربایجان غربی بیش از پنج هزار مترمربع به فضا‌های بخش سلامت استان اضافه شد
کد خبر: ۹۷۵۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ 30 June 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی در حاشیه بهره برداری از ۱۲ طرح بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی که به صورت ویدئوکنفرانس با حضور وزیر بهداشت انجام شد، افزود: با افتتاح این طرحها  پنج هزار و ۴۹۲ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۱۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال به فضاهای بهداشتی استان اضافه شد.

آقازاده اضافه کرد: با افتتاح این طرح‌ها ۶۰۰ هزار نفر در حاشیه شهرهای استان تحت پوشش خدمات بهداشتی درمانی قرار می گیرند.

وی در ادامه گفت: در سال ۱۳۹۲ مراکز بهداشتی درمانی شهری و روستایی و خانه‌های بهداشت تابعه استان مستهلک بودند ولی در هشت سال اخیر با هدف گذاری ۵۳۳ پروژه بهداشتی در استان توانستیم عملکرد خوبی در این حوزه داشته باشیم.

آقازاده اظهار کرد: در حال حاضر ۳۶ پروژه بهداشتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد در استان وجود دارد که با تخصیص اعتبار ۳۶۰ میلیارد ریالی تا پایان این دولت به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی اظهار امیدواری کرد که در هفته آینده با حضور وزیر بهداشت پروژه‌های فاخر حوزه درمان استان افتتاح شود.

۱۲ طرح بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در سی و چهارمین آئین پویش ره سلامت همزمان با افتتاح ۶۹۶ پروژه بهداشتی سراسر کشور با حضور ویدئوکنفرانسی سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار