علی اکبر اختری در گفتگو با تابناک:
رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه از برگزاری کلاس های این دانشگاه به صورت مجازی و حضوری خبر داد و گفت: ۲ رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه
کد خبر: ۹۸۸۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ 24 August 2021

علی اکبر اختری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: واکسیناسیون اساتیدآغاز شده و تزریق دز اول رو به پایان و دز دوم در حال انجام شدن است، برای واکسیناسیون دانشجویان لیست دانشجویان برای تجمیع به دانشگاه رازی ارسال شده است.

وی افزود: به طور قطعی برگزاری کلاس ها در مقطع کارشناسی به صورت مجازی است و در مقطع ارشدکلاس های عملی از جمله آزمایشگاه، تز و... به صورت حضوری برگزار میشود اما برای کلاس های تئوری بر اساس دستورالعمل وزارت علوم آمادگی لازم برای برگزاری کلاس ها به صورت حضوری را داریم.

رئیس دانشگاه صنعتی تاکید کرد: ۲ رشته جدید ارشد به این دانشگاه اضافه شده اما هنوز انتخاب واحد صورت نگرفته، یکی از این رشته هامهندسی شیمی با گرایش انرژی و دیگری مهندسی برق با گرایش کنترل که اولین دانشگاه استان هستیم که پذیرش دانشجو در این رشته را انجام می دهیم ،بازار کار این رشته ها بسیار خوب است و ظرفیت استخدام بالایی دارند.

وی تصریح کرد: مقطع کارشناسی به صورت غیر حضوری است اما ما امادگی لازم را برای برگزاری کلاس های حضوری داریم و به صورتی برنامه ریزی انجام شده که اگر کلاس های مجازی حضوری شود دچار مشکل نشویم.

اختری خاطر نشان کرد: باتوجه به پیک دلتا و متاسفانه سویه ی لاندا که شرابط واگیری بیشتری خواهد داشت عاقلانه این است که کلاس ها به صورت مجازی باشند اما ما تابع سیاست های وزارت بهداشت هستیم و امادگی برای هر نوع برگزاری کلاس ها را داریم، اما احتمال برگزاری کلاس ها به صورت حضوری بسیار ضعیف است.

وی در پایان گفت: نزدیک به ۳٠٠ دانشجو در رشته ی کارشناسی و ۹٠ نفر در ارشد پذیرش داریم، ظرفیت ما کاهش پیدا نکرده و خوشبختانه در هیچ رشته ای صندلی خالی نداشته ایم و تقریبا به همان اندازه ظرفیت اعلام شده مراجع کننده برای ثبت نام داریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار