مجید یزدانپناه در گفتگو با تابناک:
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: ۸۵ درصد معلمان این استان واکسن کرونا را تزریق کردند.
کد خبر: ۹۹۰۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴ 01 September 2021

مجید یزدانپناه در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: نهمین جلسه آموزش و پرورش استان کرمانشاه با عنوان سوژه مهر برای تعیین تکلیف وضعیت دانش‌آموزان ثبت نام نشده در مدارس در روزهای اخیر برگزار شد.

وی افزود: بر اساس مصوبات جلسه سوژه مهر دانش‌آموزانی که تاکنون ثبت‌نام آن‌ها انجام نشده باید در اسرع وقت مراحل آن را انجام و ثبت نام خود را نهایی کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: تاکنون حدود ۱۰ درصد دانش‌آموزان مقطعی ابتدایی و ۲٠ درصد دانش‌آموزان دوره متوسطه ثبت‌نام خود را انجام ندادند، در روزهای اخیر نتیجه آزمون‌های نمونه و تیزهوشان منتشر شده و گروهی از دانش‌آموزان در این مدارس ثبت‌نام می‌کنند.

وی با اشاره به نحوه ساماندهی نیروهای انسانی برای تدریس گفت: آمادگی لازم برای برگزاری کلاس‌ها به سه شیوه حضوری، مجازی و تلفیقی از حضوری و مجازی وجود دارد و بر اساس دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا یکی از روش‌های مذکور انتخاب می‌شود.

یزدانپناه با اشاره به نحوه ساماندهی معلمان افزود: مشکلی برای حضور معلمان در مدارس وجود نداشته و پیگیری‌های لازم برای انتقالی برخی فرهنگیان بنا به درخواست آن‌ها در حال انجام است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به واکسیناسیون فرهنگیان علیه ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: ۸۵ درصد معلمان این استان واکسن کرونا را تزریق و تعدادی از این افراد طبق اولویت‌های سنی نسبت به دریافت واکسن کرونا اقدام کردند.

وی افزود: از روز گذشته نهم شهریورماه ۱۴۰۰ در سالن‌های از پیش تعیین شده آموزش و پرورش تزریق مرحله دوم واکسن کرونا آغاز شده و تا ۲۰ شهریور ادامه پیدا می‌کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار