عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید سریع‌تر وضعیت مدیریت‌ها در دولت جدید مشخص شود، افزود: اگر مدیران نیاز به جابه‌جایی، تغییر یا حتی تثبیت دارند، هرچه زودتر مشخص شود تا از حالت بلاتکلیفی خارج شویم.
کد خبر: ۹۹۸۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰ 03 October 2021

تابناک فارس به نقل از ایکنا: جعفر قادری، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از روند کند تغییر مدیران در دولت جدید انتقاد کرد و گفت: قبل از انتخابات شرایط ثبات نداشت و مشکلاتی داشتیم و اگر بعد از گذشت چند ماه از انتخابات باز هم به همین شکل حالت بلاتکلیفی داشته باشیم، موجب توقف کارها خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه باید سریع‌تر وضعیت مدیریت‌ها در دولت جدید مشخص شود، افزود: اگر مدیریت‌ها نیاز به جابه‌جایی، تغییر یا حتی تثبیت دارند، هرچه زودتر مشخص شوند تا از حالت بلاتکلیفی خارج شویم.

قادری اظهار کرد: در این شرایط مدیریت‌ها معمولاً کارهای کلیدی و مهم را دنبال نمی‌کنند و تقریباً درگیر کارهای روزمره شده‌ایم و این روزمرگی‌ها مشکلات جدی ایجاد می‌کند. مردم هم معضلات و مشکلاتی دارند و نیاز است که وضعیت مدیریت‌ها مشخص شده و این‌گونه نباشد که بلاتکلیفی‌ها باعث شود تا کار مردم بر روی زمین بماند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: باید معاونان وزرا و همچنین استانداران مشخص شده و مدیران کل تعیین تکلیف شوند تا در این دوره تغییر و تحولات مدیریتی سریع پشت سر گذاشته شود. اگر قرار باشد ماه‌ها درگیر این تغییر و تحولات باشیم می‌تواند مشکلات جدی را متوجه کشور کند و کارها را متوقف کند.

وی اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا با گذراندن دوره تغییر و تحولات مدیریت‌ها در تمام سطوح، وارد کارهای اساسی و کلیدی در سطح جامعه شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار