مشاور وزیر و فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی گفت: افزایش بهره‌برداری از ظرفیت‌های کشاورزی چهارمحال و بختیاری از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است برای مثال باید برنامه افزایش کشت دیم گیاهان دارویی در این استان پیگیری شود.
کد خبر: ۱۱۳۱۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹ 12 October 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، مهراد پاکار صبح امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری گفت: این استان از ظرفیت‌های بسیاری برخوردار است همچنین نقش بسزایی در تولید کشور ایفا می‌کند و بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار تن تولید بخش کشاورزی به این استان تعلق دارد.

مشاور وزیر و فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به وجود بیش از ۸۰ هزار بهره‌بردار بخش کشاورزی در چهارمحال و بختیاری، ادامه داد: این استان در بخش کشاورزی به ویژه در حوزه تولید خوراک آبزیان، قارچ خوراکی، گوشت قرمز، بادام، گردو و ... نسبت به سایر استان‌های کشور پیشتاز است.

وی افزود: افزایش بهره‌برداری از ظرفیت‌های کشاورزی چهارمحال و بختیاری از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است برای مثال باید برنامه افزایش کشت دیم گیاهان دارویی در این استان پیگیری شود.

پاکار عنوان کرد: طرح‌های نیمه‌تمامی در توسعه باغات اراضی شیب‌دار چهارمحال و بختیاری وجود دارد که لازم است با همت مسئولان اداره‌کل جهادکشاورزی استان به اتمام برسد و همچنین توسعه شهرک‌های کشاورزی از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که ظرفیت این موضوع در این استان وجود دارد.
منبع/فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار