مسؤول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به اینکه بخش عظیمی از شهدا در عرصه‌های مختلف اعم از دفاع مقدس، امنیت سرباز هستند باید جایگاه و منزلت سربازان حفظ شود و مسؤولان به وظیفه و رسالت خود در قبال این قشر عمل کنند.
کد خبر: ۱۱۳۶۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱ 08 November 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام امان‌الله حسینی‌صدر صبح امروز در مراسم بزرگداشت مقام شهدای سرباز چهارمحال و بختیاری ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای والامقام به ویژه شهیدان سرباز، گفت: سربازان همواره و در تمامی عرصه‌ها به ویژه دوران دفاع مقدس نقش اساسی بر عهده داشتند.

مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حدود نیمی از رزمندگان حاضر در دوران دفاع مقدس از سربازان فداکار بودند، افزود: در این استان ۲ هزار و ۴۰۰ شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی شده است که حدود یک سوم این شهدا در کسوت سربازی بودند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه بخش عظیمی از شهدا در عرصه‌های مختلف اعم از دفاع مقدس، امنیت سرباز هستند باید جایگاه و منزلت سربازان حفظ شود و مسؤولان به وظیفه و رسالت خود در قبال سربازان عمل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار