رئیس اتاق بازرگانی عمان گفت: این کشور و ایران به دلیل همسایه و همجوار بودن می‌توانند همکاری‌های زیادی مخصوصا در عرصه صنعت شیلات با شرکت‌های خصوصی داشته باشند و همچنین توانایی تامین نیاز بازارهای محلی را دارند.
کد خبر: ۱۱۴۲۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳ 06 December 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، سعیدبن‌علی العبری در حاشیه بازدید از غرفه هلدینگ فرادانه در نمایشگاه صنعت شیلات خاورمیانه گفت: ما از اتاق بازرگانی عمان به این نمایشگاه آمده‌ایم و فرصت‌های زیادی در زمینه پرورش ماهی برای همکاری با هلدینگ تولید خوراک آبزیان فرادانه برای ما وجود دارد.

رئیس اتاق بازرگانی عمان با بیان اینکه این کشور هم در آب‌های شور و هم شیرین ماهی پرورش می‌دهد، افزود: عمان عضو توافق‌نامه بین‌المللی آب‌های آزاد است و با کشور‌های زیادی تجارت می‌کند.

وی ادامه داد: ایران و عمان به دلیل همسایه و همجوار بودن می‌توانند همکاری زیادی مخصوصا در عرصه صنعت شیلات با شرکت‌های خصوصی داشته باشند و هر ۲ کشور می‌توانند نیاز بازار‌های محلی را تامین کنند.

العبری با اشاره به اینکه عمان زیرساخت‌های خوبی مخصوصا در زمینه حمل و نقل دارد، گفت: بازرگانان این کشور تمایل به همکاری با ایران به خصوص با شهر‌های قشم، بندرعباس و چابهار را دارند.

وی افزود: ایران و عمان می‌توانند با تبادل همکاری به رشد بازار‌های هم کمک کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار