یک سرباز که در چهارشنبه آخر سال در حال انجام وظیفه بود به دلیل برخورد نارنجک با صورت به شدت دچار آسیب می‌شود و خودرو آتش نشانی مشهد هم در یکی از عملیات ها مورد اصابت سنگ و نارنجکها قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۱۵۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۳ 18 March 2015
 

دیروز یکی از پرحادثه ترین چهارشنبه سوری ها در مشهد به گواه شاهدان و نهادهای دست اندرکار بوده است از رفتگر شهرداری منطقه 9 شهرداری که نارنجک داخل کیسه در دستش می ترکد و انگشتانش قطع می شود تا پیرمرد مغازه داری که معترض نارنجک زدن جوانانی می شود و با نارنجک بر سرش می کوبند و جان می بازد و نیز پسر جوانی که در الهیه یک کیسه نارنجکهای دستی را به انباری می برد و منفجر می شوند و خودش در آستانه نابینا شدن است.

همچنین حسین خاکپور درگفتگو با خبرنگار تابناک در خصوص حوادث چهارشنبه سوری در مشهد گفت: از عصر روز گذشته تا آخر شب چهارشنبه سوری آتش نشانی مشهد ۲۰ مأموریت انجام داده و نیروها در ۴۷ ایستگاه حضور دارند.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد تصریح کرد: عمده حوادث در بلوار وکیل آباد، خیابان طوس و منطقه الهیه شهر مشهد رخ داده است.

وی افزود: در یکی از حوادث چهارشنبه سوری که رخ داد انفجار در یک واحد مسکونی در منطقه الهیه بود که سه نوجوان به علت انفجار ترقه دست ساز در زیرزمین مجروح شدند و وضعیت یکی از نوجوانان وخیم گزارش شده است.

خاکپور بیان داشت: همچنین در حوادث دیگر یک خودرو آتش نشانی مورد اصابت سنگ و ترقه قرار گرفت که ۵۰ درصد تخریب شده اما خوشبختانه آسیبی به آتشنشانان نرسیده است.

 وی در ادامه اظهار داشت: همچنین حادثه ای در بلوار وحدت شهر مشهد رخ داد که یک نوجوان ۱۷ ساله هنگام ساخت ترقه دچار حادثه شد.

همچنین سوپروایزر بیمارستان امام رضا(ع) مشهد گفت: یک سرباز که در چهارشنبه آخر سال در حال انجام وظیفه بود به دلیل برخورد نارنجک با صورت به شدت دچار آسیب شده است.

محسن گچ‌پزان عنوان کرد: یک سرباز که در حال انجام وظیفه در چهارشنبه آخر سال بود مورد اصابت مستقیم نارنجک به صورت قرار گرفت. وی افزود: آسیب به این سرباز جدی است، در حال حاضر قطعاتی از چشم‌ها در این فرد وجود ندارد همچنین به دهان و بینی آسیب‌های جدی و شدیدی وارد شده است.

گچ‌پزان ادامه داد: این فرد از ناحیه سینوس‌های فوقانی دچار آسیب شده و آسیبی که به جمجمه آن وارد شده آسیب مغزی به دنبال خواهد داشت. وی با اشاره به اینکه سطح استاندارد هوشیاری 15 است، خاطرنشان کرد: این فرد از سطح هوشیاری 6 و هفت برخوردار است. گچ‌پزان گفت: هماهنگی‌های لازم جهت انتقال این بیمار به بیمارستان امدادی برای انجام اقدامات ترمیمی صورت و رفع آسیب‌های جمجمه انجام شده است.

وی با بیان اینکه در مراحل ابتدایی جلوی خونریزی بیمار گرفته شده است، افزود: در حال حاضر دستگاه تنفس مصنوعی به بیمار متصل است. گچ‌پزان اظهار کرد: این سرباز در حال انجام وظیفه بوده است که مورد اصابت نارنجک قرار گرفته است.

بنابراین گزارش این سرباز در خیابان مجد مشهد و بر اثر نارنجک دستی که گویا عامدانه به صورتش پرتاب شده بوده مصدوم شده است.

یک شاهد عینی در این باره به تابناک گفت: این سرباز که تعدادی از نفرات مشکوک به داشتن مواد محترقه را بازرسی بدنی کرده بوده است از سوی یکی از آنها مورد هدف قرار گرفته و یک شرور  ( س - الف ) نارنجک دستی را مستقیم به سوی صورت وی پرتاب کرده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار