مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه از 27 اسفند تا امروز صبح 3 هزار و 497 مأموریت اورژانسی به ثبت رسیده است، گفت: در این مأموریت‌ها 2 هزار و 42 نفر به بیمارستان‌های سطح استان انتقال داده شدند.
کد خبر: ۱۶۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰ 23 March 2015

به گزارش تابناک، رضا وفائی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به آخرین وضعیت از عملیات‌های اورژانس در سطح استان خراسان رضوی اظهار کرد: طرح نوروزی مرکز حوادث و فوریت‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد از تاریخ 27 اسفند ماه آغاز شد که از این تاریخ تا صبح امروز در مجموع 3 هزار و 497 ماموریت اورژانسی در خراسان رضوی به ثبت رسیده که حدود 75 درصد یعنی 2 هزار و 620 ماموریت مربوط به دانشگاه علوم پزشکی مشهد بوده است.

وی افزود: 2 هزار و 751 مورد ماموریت اورژانسی در تاریخ ذکر شده در سطح استان خراسان رضوی مربوط به پایگاه‌های 11 شهری و 746 مورد مرتبط با پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای بوده است.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در ماموریت‌های انجام شده اورژانس، 2 هزار و 42 نفر به بیمارستان‌های سطح استان انتقال داده شده‌اند، یادآور شد: هزار و 10 نفر نیز در ماموریت‌های اروژانسی در محل حادثه درمان شده‌اند.

وفائی‌نژاد در پایان متذکر شد: از مجموع تعداد حادثه‌ها و ماموریت‌های اورژانسی ما 765 مورد مرتبط با حوادث ترافیکی بوده است که در این بخش 630 مورد اعزام به بیمارستان و 123 نفر در محل درمان شده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار