12درصد تماس‌ها به 115 مزاحم تلفنی بوده است
بيش از سه هزار و 400 تماس مزاحمی با مرکز حوادث و فوريتهاي پزشکي دانشگاه علوم پزشکي مشهد از ابتدای تعطیلات نوروزی مزاحمتهاي تلفني بوده است.
کد خبر: ۱۷۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۹ 30 March 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی ، مدير حوادث و فوريتهاي پزشکي دانشگاه علوم پزشکي مشهد با اشاره به اينکه بر اساس بررسي هاي انجام شده از 29 اسفند ماه 93 تا 7 فروردین  94 بیش از سه هزار و 400 تماس برای اورژانس 115 مزاحمت ایجاد کرده است اظهار داشت :‌ از مجموع 28 هزار و 527 تماس تلفنی در مدت 8 روز 12 درصد مزاحمی بوده است .
دکتر رضا وفایی نژاد خاطر نشان کرد:‌ مزاحمت تلفنی علاوه بر افزايش حجم کار و فشار روحي به اوپراتورهاي 115 ، افزايش تماس تلفني به 115 و اشغال خطوط و درگير شدن اوپراتورهاي 115 براي پاسخگويي موجب انتظار تماس هاي بعدي مي شود و اين امر ممکن است فردي که به طور واقعي نياز به فوريتهاي پزشکي دارد نتواند با 115 تماس برقرار کند .
مدير حوادث و فوريتهاي پزشکي دانشگاه علوم پزشکي مشهد تصريح کرد :‌ اگر مزاحمت سبب اعزام آمبولانس 115 از يك پايگاه شود، تا زمان برگشت به پايگاه اين آمبولانس از چرخه خدمت رساني خارج و چه بسا بدليل نبود آمبولانس فردي كه نياز به اعزام دارد از خدمت رساني توسط 115 محروم شود. مدير حوادث و فوريتهاي پزشکي دانشگاه علوم پزشکي مشهد خاطر نشان کرد :‌شهروندان دقت داشته باشند که ارائه خدمات اورژانس به آن دسته از بيماراني تعلق مي گيرد که دچار سوانح و تروما ، مشکلات تنفسي و قلبي شده اند و بايد در کمتر از دو ساعت خدمات درماني را دريافت کنند و در غير اين صورت مي توان با آرامش بيمار خود را به مراکز درماني منتقل کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار