در نوروز 94
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: خوشبختانه میانگین حوادث ایام نوروز94 مشابه روزهای معمولی سال بود.
کد خبر: ۱۸۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶ 03 April 2015

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد،آتشپاد دوم حسن جعفری افزود: در همین راستا روزانه بین 30 تا 35 ماموریت ویژه از سوی پرسنل این سازمان انجام شده است.

وی ادامه داد: امسال برای روز طبیت 45 ایستگاه آتش‌نشانی همانند تمامی ایام نوروز در آماده‌باش کامل هستند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با بیان اینکه در طول ایام نوروز حدود 400 نیروی آتش‌نشان برای خدمات‌رسانی به شهروندان و زائران شهر مشهد در حال آماده‌باش بودند، افزود: در همین راستا این تعداد نیرو در روز 13 فروردین نیز آماده خدمت‌رسانی به مهمانان روز طبیعت هستند.

جعفری با بیان اینکه در ایام روزهای آغاز سال به دلیل حجم بالای کار حتی مرخصی‌های سالانه پرسنل آتش‌نشانی نیز حذف شد، ادامه داد: به همین منظور معمولا از سال قبل و با همکاری مناطق شهرداری مشهد نقاط پرخطر شناسایی شده و آمادگی کامل از سوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد برای خدمت‌رسانی به مردم ایجاد شده است.

وی با اشاره به حضور تیم‌های این سازمان در تمامی پارک‌ها و نقاط شناسایی شده در روز طبیعت تصریح کرد: طبق اعلام معاونت خدمات شهری شهرداری، 26 نقطه مهم نیز در این روز معین شده تا نیروهای بخش‌های مختلف در این اماکن متمرکز گردد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد به بیشترین حوادثی که در روز طبیعت به طور معمول رخ می‌دهد اشاره کرد و ابراز کرد: آتش‌سوزی و حریق در بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها، جاری شدن سیل و سیلاب در ییلاقات و همچنین سقوط از ارتفاعات از جمله مهم‌ترین این حوادث است.

جعفری خاطرنشان کرد: همچنین سازمان آتش‌نشانی شهرداری آمادگی کامل را برای کمک‌رسانی به شهرهای همجوار نظیر طرقبه و شاندیز دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار