محمدی در گفت وگو با تابناک خبر داد:
رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و برنامه ریزی شهری ارومیه گفت: خیابانهای ارومیه با استفاده از تکنولوژی به روز احداث و مرمت می‌شوند.
کد خبر: ۲۶۳۴۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸ 20 July 2016
میر علی محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار تابناک آذربایجان غربی، افزود: مدیریت شهری ارومیه اقدام به سیاستگذاری در بهره‌برداری بهینه از مواد و مصالح راهسازی آسفالت با نگرش تکنولوژیهای نوین کرده است.

وی با اشاره به اینکه سطح وسیعی از شهرهای امروزی به موضوع احداث و اجرای خیابان‌ها، کوچه‌ها و معابر شهری تعلق دارد، تاکید کرد:  شهرداری ها هزینه‌های بسیار سنگین و هنگفتی را برای این منظور اختصاص می‌دهند که بدین منظور برای بهینه‌سازی در احداث و توسعه خیابان‌های شهری لازم است از تکنولوژی‌های نوین در این رابطه بهره‌برداری شود.

محمدی افزود: یکی از این تکنولوژیها استفاده از مواد افزودنی پلیمری برای افزایش ظرفیت باربری خیابانهای شهری به ویژه در احداث خیابانهای جدید، کمربندیها و بلوارهای شهری مفید واقع می‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه تصریح کرد: این تکنولوژهای برای بهره‌برداری از خیابانها به هنگام عبور بار ترافیک به ویژه عبور ترافیک سنگین شهری مفید واقع می‌شود.

وی بیان کرد: شورای اسلامی شهر ارومیه توسط کمیسیون عمران برنامه‌ریزی و حمل و نقل شهری، اقدام به سیاستگذاری در بهره‌برداری بهینه از مواد و مصالح راهسازی آسفالت با نگرش تکنولوژیهای نوین اقداماتی را انجام داده است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار