به مناسبت هفته دولت عملیات اجرایی گازرسانی به شهر سیردان و ۶ روستای منطقه طارم آغاز شد.
کد خبر: ۲۸۵۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷ 27 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، ظهر شنبه طی مراسمی که با حضور فرماندار و نماینده شهرستان قزوین در مجلس شورای اسلامی، مسئولان شرکت گاز و جمعی از اهالی منطقه سیردان برگزار شد، کلنگ آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به شهر سیردان و ۶ روستای منطقه به زمین زده شد.

صالحی رئیس اداره گاز ناحیه قزوین در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دولت در تشریح این پروژه ها گفت: با تخصیص بودجه ای معادل ۲۵ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال شهر سیردان و ۶ روستای منطقه طارم به نام های آلتین کش، شاهوران، هندی زمین، قیطول، قره چم و کشکور به شبکه گاز سراسری متصل خواهند شد.

صالحی در ادامه بیان کرد: با گازرسانی به شهر سیردان و ۶ روستای مذکور تعداد ۳۳۰۵ خانوار شهری و روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد. وی افزود با توجه به گازدار شدن دو شهر معلم کلایه و رازمیان در چند ماه آینده و با اتمام پروژه گازرسانی به شهر سیردان در سال ۹۶، پروژه گازرسانی به شهرهای استان به اتمام خواهد رسید و ان شاالله تا پایان سال ۹۶ تمامی شهرهای استان از گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

صالحی همچنین از افتتاح گازرسانی به ۳ روستای بند زویار، گرکین و نوروزآباد از توابع شهرستان قزوین با اعتباری معادل ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

در این مراسم موسوی فرماندار شهرستان قزوین نیز ضمن تقدیر از تلاش های شرکت گاز در گازرسانی به شهرها و  روستاهای فاقد گاز استان اظهار امیدواری کرد با پیگیری شرکت گاز این پروژه ها در اسرع وقت به سر انجام برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار