در آستانه بازگشایی مدارس؛
در آستانه بازگشایی مدارس و روز امیدها مدیرکل آموزش و پرورش قزوین با حضور در تاکستان با نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه این شهر دیدار نمود.
کد خبر: ۲۹۵۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶ 14 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، آیت اله اسلامی نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهر تاکستان ضمن تبریک سال تحصیلی جدید با اشاره به شبکه های مجازی اظهار کرد: شبکه های مجازی، فضایی هستند که به دانش آموزان و فرزندان این مرز و بوم آسیب میرساند و برای آنها سمی است.

وی افزود: اکثر جوانان ما در مناسبت ها و برنامه های مذهبی حضور دارند، جوانان و نوجوانان ما باید به دنبال علم و اخلاق باشند و مسئولین در تربیت این فرزندان مرز و بوم مسئول هستند

نماینده مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: باید در انتخاب مدیران مدارس با حساسیت و دقت لازم عمل شود، مدیران باید الگوی دانش آموزان باشند، توجه به علم و دانش در کنار آموزش اخلاق و تربیت دینی دانش آموزان و جوانان، منشاء خیر و برکت برای کشور ایران اسلامی خواهد بود.

سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین نیز در این دیدار بیان کرد: تعامل آموزش وپرورش و روحانیت موجب تربیت نیروی انقلابی، دینی و اسلامی خواهد بود.

ایشان اضافه کرد: باید دغدغه همه مسئولین و نگاهشان، نگاه فرهنگی باشد، آموزش و پرورش استان قزوین در سال تحصیلی جدید با 1500 واحد آموزشی، نقش بسزایی در زمینه انسان سازی دارد و باید به این موضوع توجه جدی شود.

سالار قاسمی تأکید کرد: بدون حضور روحانیت فاضل، دوراندیش و عاقل نمی توان برنامه های تعلیم و تربیت را به پیش برد، خوشبختانه ارتباط بسیار خوبی بین آموزش و پرورش و روحانیت استان شکل گرفته است که نمونه بارز آن حضور رؤسای آموزش و پرورش در نمازجمعه ها و سخنرانی آنان پیش از خطبه ها است و همین نشاندهنده اعتماد متقابل بین این دو حوزه می باشد.

گفتنی است آیین نمادین روز امیدها ویژه دانش آموزان پایه دهم متوسطه و مانور بازگشایی مدارس با حضور مسئولین، فرهنگیان، والدین و دانش آموزان در دبیرستان امام حسین(ع) تاکستان برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار