مدیرکل آموزش و پرورش قزوین:
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: راه‌اندازی آزمایشگاه نانو و پژوهش‌سرای دانش‌آموزی در شهرستان تاکستان در دستور کار قرار دارد که مدیران و مسئولان مربوط باید تعامل و مشارکت لازم را در این زمینه داشته باشند.
کد خبر: ۲۹۵۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷ 14 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین، سالار قاسمی صبح امروز در جشن روز امیدها و مانور بازگشایی مدارس که در دبیرستان شهید وادی‌پور شهرستان تاکستان برگزار شد اظهار داشت: برگزاری جشن امیدها از ابتکارات استان قزوین بوده که امروز در تمام مدارس استان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: زمانی که به نسل جوان جامعه و آینده‌سازان فرصت پیشرفت و شکوفایی استعداد داده شود، کشور رشد خواهد کرد و این مهم باید مورد توجه و تاکید مسئولان و مدیران قرار بگیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به اهمیت مشارکت‌پذیری دانش‌آموزان تصریح کرد: دانش‌آموزان باید در عرصه‌های مختلف از جمله فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و علمی مشارکت کنند چراکه دانش‌آموز محوری و دانش‌آموز باوری از جمله اهداف دولت تدبیر و امید اسیت.

قاسمی خاطرنشان کرد: اخلاق، علم‌آموزی و نظم باید در دانش‌آموزان پایه دهم ایجاد و تقویت شده و در اولویت قرار گیرد تا شاهد رشد آینده‌سازانی توانمند به منظور حرکت در مسیر رشد و تعالی کشور باشیم.

وی ادامه داد: راه‌اندازی آزمایشگاه نانو و پژوهش‌سرای دانش‌آموزی در شهرستان تاکستان در دستور کار قرار دارد که مدیران و مسئولان مربوط باید تعامل و مشارکت لازم را در این زمینه داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: سال تحصیلی جدید در استان قزوین با شعار «مهری ماندگار با تدبیر و اعتدال» آغاز می‌شود که امبدواریم گامی موثر در جهت پیشرفت کشور برداشته شده و آینده‌سازانی توانمند تربیت شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار