مدیرکل آموزش و پرورش قزوین عنوان کرد
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در سال تحصیلی جدید یک‌هزار و 500 واحد آموزشی پذیرای 230 هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است.
کد خبر: ۳۰۱۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶ 24 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سالار قاسمی در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید که صبح امروز در هنرستان پسرانه شهید چمران ناحیه یک استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: روزهای دفاع مقدس یادآور روزهایی است که رزمندگان و شهدای دفاع مقدس با جان و دل در راه اسلام تلاش کردند که دانش‌آموزان باید از این شخصیت‌ها الگو بگیرند.

وی راهبرد سال تحصیلی جدید را «مهر ماندگار با تدبیر و اعتدال» عنوان کرد و افزود: در سال تحصیلی جدید یک‌هزار و 500 واحد آموزشی پذیرای 230 هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین به بیان ظرفیت‌های این اداره‌کل پرداخت و بیان کرد: اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین توانسته رتبه‌های مناسبی همچون ارتقای کسب رتبه 15 به 11 در حوزه عملکرد آزمون سراسری به دست آورد.

قاسمی گفت: پیش‌بینی می‌شود در سال جاری رتبه اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین در حوزه عملکرد آزمون سراسری رتبه تک رقمی را به خود اختصاص دهد.

این مسؤول اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین برنامه‌ریزی برای سفر هیأت دولت تدبیر و امید به این استان در هفته جاری است.

به گزارش فارس، در این مراسم سایر مسؤولان استانی و شهرستانی از جمله فریدون همتی استاندار قزوین نیز حضور داشت.

یادآور می‌شود، مراسم جشن شکوفه‌ها در یکم مهرماه همزمان با سایر مدارس کشور در مدارس استان قزوین برگزار شد تا دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی آمادگی خود را برای حضور هرچه بیشتر در مدارس کسب کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار