مدیرکل آموزش و پرورش قزوین:
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به اجرای برنامه تدبیر در مدارس این استان گفت: امسال هم همانند سال قبل برنامه تدبیر در 95 درصد از مدارس ابتدایی استان قزوین اجرا می‌شود.
کد خبر: ۳۱۹۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۳ 27 October 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سالار قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اجرای برنامه تدبیر در مدارس استان قزوین اظهار داشت: امسال هم همانند سال قبل برنامه تدبیر در 95 درصد از مدرسه ابتدایی این استان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در 5 درصد مابقی مدارس مستقل ابتدایی استان قزوین، طرح تعالی مدیریت اجرایی می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین افزود: برنامه طرح تعالی مدیریت اجرایی در راستای بهبود مدیریت مدارس ابتدایی و با هدف حمایت از مدیران در ارتقای عملکرد مدارس و تحقق اهداف این اداره‌‌کل در حوزه ابتدایی اجرایی شده است.

قاسمی با بیان اینکه برنامه تدبیر در مدارس شامل 8 محور است، خاطرنشان کرد: این محورها در زمینه آموزش و یادگیری، فعالیت‌های پرورشی و فوق برنامه، فرآیند برنامه‌ریزی، سلامت و تربیت‌بدنی و غیره است.

این مسؤول تصریح کرد: طرح تدبیر در تمام مدارس مستقل دوره ابتدایی، به جزء مدارس مجری طرح تعالی مدیریت و چند پایه برگزار می‌شود که این طرح بستر مناسبی برای توسعه برنامه تعالی مدیریت مدرسه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تأکید کرد: هدف غایی اجرای هر برنامه مهم است و در برنامه تدبیر، تحول در شیوه تفکر و مدیریت از اهداف اصلی آن است، در برنامه تدبیر باید از فناوری روز هم استفاده بهینه شود.

گفتنی است، امسال دومین سال اجرای برنامه تدبیر در مدارس ابتدایی استان قزوین است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار