مدیرکل آموزش و پرورش قزوین:
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: ۲۰۰ برنامه در حوزه‌های مختلف، مبتنی بر سند تحول بنیادین برای سال تحصیلی جاری در استان پیش بینی شده است.
کد خبر: ۳۲۰۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳ 31 October 2016
به گزارش تابنک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، سالار قاسمی صبح دوشنبه در گردهمایی مدیران و رؤسای آموزش و پرورش نواحی و مناطق که در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد با اشاره به معرفی وزیر جدید آموزش و پرورش گفت: دکتر دانش آشتیانی از نیروی توانمند و فرهیخته کشور است که می تواند برای آموزش و پرورش مفید و مثمرثمر باشد، لیکن اگر قرار است اتفاقی در آموزش وپرورش بیفتد باید به آموزش وپرورش بودجه داده شود.

وی افزود: برای پیشبرد برنامه، باید بودجه لازم پیش بینی شود، دولت تدبیر و امید، کشور را در یک شرایط سخت تحویل گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: جناب دکتر دانش آشتیانی نیروی توانمند علمی و خوش فکر هستند، وی یک فرد علمی، آموزشی و تربیتی است.

وی یادآورشد: دکتر آشتیانی چهره سیاسی نیستند، سیاست بازی و سیاست کاری در آموزش و پرورش سمی مهلک برای این حوزه است و وی نیز به این موضوع تأکید دارند.

قاسمی تصریح کرد: بالاترین رأی اعتماد به وزیر آموزش وپرورش، رأی فرهنگیان است و نه رأی مجلس، همانطور که دکتر نجفی در میان فرهنگیان مورد توجه و اعتماد است.

وی در ادامه به ساماندهی نیروی انسانی پرداخت و توجه به این موضوع را از مهمترین برنامه های آموزش و پرورش استان بیان کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین اضافه کرد: نگاه در آموزش و پرورش استان، نگاه برنامه ای است، باید از منابع کافی مالی و انسانی برخوردار باشیم تا بتوانیم در پیشبرد برنامه های حوزه تعلیم و تربیت موفق عمل کنیم.

قاسمی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی برای سال تحصیلی جدید عنوان کرد: ۲۰۰ برنامه در حوزه‌های مختلف، مبتنی بر سند تحول بنیادین برای سال تحصیلی جدید در استان پیش بینی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار