مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: ۱۳ ایان روز پیوند عاطفی دانش آموزان با انقلاب و تبعیت از پیام امام راحل و رهبری در حفظ روحیه ظلم ستیزی است.
کد خبر: ۳۲۳۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸ 03 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سالار قاسمی در حاشیه برگزاری تجمع دانش آموزان در مراسم ۱۳ آبان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت:روز ملی مبارزه با استکبار جهانی روز یادآوری ارزشهای اصیلی چون استقامت و ایستادگی در برابر زیاده خواهی های استکباری است.

وی افزود: خوشبختانه دانش آموزان انقلابی و فهیم ما در عرصه های مختلف نشان داده اند اهل بصیرت و دانش هستند و با حضور خود در عرصه های مختلف هوشیاری لازم را دارند و هرگز در برابر دسیسه ها بی تفاوت نیستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: دانش آموزان با حضور در مناسبت های مختلف مانند راهپیمایی ۲۲ بهمن و ۱۳ آبان پیوند عاطفی خود با انقلاب را نشان داده اند ودر کنار آن ولایت مداری و عشق و ارادت به ارزشها را ثابت کرده اند که این وابستگی بسیار ارزشمند است و باید حفظ و ترویج شود.

قاسمی اضافه کرد: پیام رهبری به دانش آموزان مبنی بر تحصیل، تهذیب در کنار ورزش رمز موفقیت است و دانش آموزان به آن عمل می کنند و مشارکت در عرصه های سیاسی که نیازمند بینش است برای آینده سازان کشور مسیر بصیرت افزایی است.

وی اظهارداشت: نهضت علم آموزی در کنار بصیرت افزایی هرگز تعطیلی ندارد و برگزاری مناسبتهای تاریخی مانند ۱۳ آبان یادآور ضرورت حفظ هوشیاری در برابر توطئه ها و تقویت روحیه استکبار ستیزی در میان دانش آموزان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان از حضور دانش آموزان استان در مراسم ۱۳ آبان تشکر و حضورآینده سازان کشور در این تجمع بزرگ استکبار ستیزی را مهم ارزیابی کرد که انعکاس داخلی و خارجی تاثیرگذاری دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار