مدیرکل آموزش و پرورش قزوین:
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: هفته کتاب استان قزوین، در آموزشگاه دخترانه شاهد نرگس ناحیه یک قزوین برگزار می شود.
کد خبر: ۳۲۷۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱ 12 November 2016
 سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در گفت‌وگو با تابناک قزوین با اشاره به سالروز بزرگداشت بیست و چهارمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و نوزدهمین دوره طرح 50000 نمایشگاه در 50000 مدرسه، اظهار کرد: امسال با همکاری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ناحیه یک قزوین، آیین نمادین هفته کتاب و کتابخوانی استان در روز سه شنبه 25 آبان ماه با اجرای برنامه های متنوع و با حضور دیگر مسئولین استان در آموزشگاه دوره دوم متوسطه دخترانه شاهد نرگس ناحیه یک قزوین برگزار خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: در برنامه امسال بالغ بر 930 نمایشگاه کتاب در مدارس سراسر استان در هفته کتاب و کتابخوانی کار خود را آغاز خواهند کرد و در این نمایشگاه ها کتاب های متنوعی در زمینه های علمی، دینی، تربیتی برای دانش آموزان عرضه خواهد شد.
قاسمی تصریح کرد: علاوه بر برگزاری نمایشگاه های کتاب در مناطق 14 گانه استان، برنامه های متنوع دیگری از جمله بازدید گروهی دانش آموزان از کتابخانه های عمومی شهر، دیدار با اهل قلم، حضور در نماز جمعه، برپایی کاروان کتاب، مسابقات فرهنگی با موضوع کتاب در مدارس و ... در این هفته اجرا می شود.
برچسب ها: تابناک قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار