همایش توانمندسازی مشاوران مدارس با عنوان پیشگیری از آسیب های روانی-اجتماعی فضاهای مجازی با حضور 600 مشاور در قزوین برگزار برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۹۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۵ 14 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از ایرنا، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین روز دوشنبه در افتتاح همایش توانمندسازی مدیران، معلمان و دانش آموزان، مبارزه و مقابله با آسیب های فضای مجازی را مهم دانست و افزود: دانش آموزان بیشترین الگو را از خانواده های خود گرفته و استفاده از این نوع فضا در خانواده آغاز شده و از این رو باید با توجیه اولیا، راه استفاده صحیح از فضای مجازی را برای آنها بیان کرد.
سالار قاسمی، رسالت اصلی آموزش و پرورش را تربیت دانش آموزان اعلام و یادآور شد: برای توانمندسازی دانش آموزان باید ابتدا خود را توانمند کرده و در غیر این صورت نمی توانیم رسالت اصلی آموزش و پرورش را در این زمینه محقق کنیم.
وی با بیان اینکه فضای پرورشی و تربیتی باید در آموزش و پرورش حاکم شود، گفت: امروز با پیشرفت فناوری، آسیب های استفاده نادرست از آن روز به روز بیشتر شده و در این میان آموزش و پرورش به عنوان آئینه تمام نمای کشور باید مدیران را در مقابله و کاهش آسیب های اجتماعی و روانی توانمندتر سازد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در پایان اضافه کرد: باید بتوانیم به خوبی از ظرفیت های موجود استفاده کرده و دانش آموزان و والدین را با آسیب های روانی-اجتماعی فضاهای مجازی آشنا و راه های پیشگیری از آنها و استفاده صحیح را برای آنان بیان کنیم.
همایش پیشگیری از آسیب های فضای مجازی طی روزهای 10 و 24 آبان ماه ویژه مشاوران مدارس برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار