مدیرکل آموزش و پرورش قزوین خبر داد
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: 40 نفر از معاونان و مربیان تربیتی در طرح حیات طیبه شرکت می‌کنند و این تعداد عمدتاً از نیروهای جدیدالورود به حوزه پرورشی و تربیتی مدارس هستند.
کد خبر: ۳۳۰۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶ 16 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سالار قاسمی در نخستین نشست معاونان و معلمان تربیتی و پرورشی مدارس قزوین و طرح توانمندسازی نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین با عنوان حیات طیبه ظهر امروز در سالن جلسات این اداره‌کل برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر امکانات و زیرساخت‌های مطلوبی در حوزه تربیتی و پرورشی برای ارائه به دانش‌آموزان وجود دارد و از معلمان و مربیان انتظار می‌رود ضمن ارتقای روزافزون خود، زمینه شکوفایی را در دانش‌آموزان فراهم کنند.

وی افزود: ارتقای دانش و مهارت معلمان و مربیان پرورشی و فرهنگی، بسترسازی شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان و توانمندسازی نیروی انسانی از جمله اهداف اجرای طرح حیات طیبه است، آموزش مربیان و معلمان این حوزه می‌تواند ضمن ارتقای دانش و مهارت آن‌ها، موجب ارائه خدمات و تدریس مطلوب‌تر به دانش‌آموزان شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: ارتقای دانش معلمان و مربیان پرورشی با توجه به منابع آموزشی معتبر و برجسته مورد تأکید است و این امر باید مورد توجه مدیران مدارس و کارشناسان قرار گیرد.

قاسمی بیان کرد: عرصه تعلیم و تربیت از مهم‌ترین زیرساخت‌های تعالی همه‌جانبه کشور و ابزار جدی برای ارتقای سرمایه انسانی شایسته کشور در عرصه‌های مختلف است، آموزش و پرورش فرآیندی یکپارچه و تعاملی بوده که موجب رسیدن جامعه و مردم به حیات طیبه است.

این مسؤول اضافه کرد: دغدغه آموزش و پرورش در حوزه تعلیم و تربیت، رسیدن دانش‌آموزان به حیات طیبه است که برای رسیدن به این هدف آموزش و پرورش نیازمند همکاری و مساعدت تمام دستگاه‌ها و نهادها است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در پایان تأکید کرد: 40 نفر از معاونان و مربیان تربیتی در طرح حیات طیبه شرکت می‌کنند و این تعداد عمدتاً از نیروهای جدیدالورود به حوزه پرورشی و تربیتی مدارس هستند.

گفتنی است در سال تحصیلی جاری 8 نشست تخصصی ویژه معاونان و معلمان تربیتی و پرورشی مدارس در طرح حیات طیبه در استان قزوین برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار