مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ار افتتاح ۴۰ واحد اتاق بهداشت در مدارس مروج سلامت استان قزوین خبر داد.
کد خبر: ۳۴۶۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷ 21 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سالار قاسمی در حاشیه دیدار با کارشناسان حوزه تربیت بدنی و سلامت در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: وجود اتاق بهداشت در مدارس به جهت ارائه خدمات بهداشتی و معاینات غربالگری به دانش آموزان و نیز ارائه خدمات کمک های اولیه در مدارس از اهمبت ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: در همین راستا با همکاری مشترک اداره کل آموزش و پرورش استان و معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، در سال تحصیلی جاری، ۴۰ واحد آموزشی تحت پوشش برنامه مروج سلامت در سطح استان قرار گرفتند و اتاق بهداشت با همه تجهیزات مورد نیاز در این مدارس راه اندازی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ضمن تقدیر از مشارکت دانشگاه علوم پزشکی استان در خصوص اجرای برنامه های مشترک سلامت محور در مدارس، بیان کرد: با توجه به اهمیت سلامت دانش آموزان و نیز آیین نامه بهداشت محیط و استاندارد ملی ۲۰۸۶ در خصوص بهداشت مدارس لازم است اعتبار لازم در این زمینه تأمین شود.

وی تأکید کرد: برای پیشبرد برنامه ها و اهداف آموزش و پرورش در زمینه رفع مشکلات بهداشت محیط و نیز تجهیز اتاق بهداشت و پایگاه تغذیه سالم مدارس، نیاز است همه دستگاه های مربوطه با این نهاد تعلیم و تربیت همکاری و مساعدت داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار