مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی از اجتماع باشکوه طلاب و روحانیان حوزه های علمیه سراسر استان در اعتراض به حکم اعدام شیخ باقر النمر روحانی برجسته شیعیان توسط عربستان خبر داد.
کد خبر: ۳۴۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰ 13 May 2015

حجت الاسلام محمد جواد قهرمانی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز با اشاره به خبر تجمع اعتراض آمیز طلاب و روحانیان استان اظهار کرد: علما و اساتید حوزه های علمیه و طلاب استان همزمان با سراسر کشور در اجتماع باشکوهی این جنایت زشت آل سعود در رابطه با حکم اعدام شیخ باقر النمر که از علمای برجسته شیعیان است را محکوم می کنند.

وی افزود: این پیام به گوش جنایتکاران عربستان سعودی می رسد که این جنایت ها بی پاسخ نمانده و همه جهان اسلام از این عمل ددمنشانه آنها ابراز انزجار کرده و از مجامع بین المللی خواستار توقیف این اقدامات وحشیانه هستند.

حجت الاسلام قهرمانی با بیان اینکه عربستان حق ندارد این عالم بزرگ شیعی را به قتل برساند، گفت: در همه حوزه های علمیه آذربایجان غربی این تجمع های اعتراض آمیز برگزار می شود.

مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی بیان کرد: همه سردمداران جوان آل سعود بدانند تحت تاثیر قدرتی که به دست گرفتند و با توحش به جنایت می پردازند روزی این جنایت ها دامن خودشان را می گیرد.

وی اذعان کرد: وظیفه همه مسلمانان و مجامع بین المللی شکست سکوت در برابر جنایات آل سعود است، در روزهای اخیر که مردم مظلوم یمن مورد جنایت واقع شده و حملات ددمنشانه عربستان موجب ویرانی خانه ها و کشتار مسلمانان یمنی شده چیزی جز سکوت در برابر این جنایات از مجامع بین المللی دیده نشده است.

این تجمع رأس ساعت 13 در مقابل مسجداعظم ارومیه برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار